Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

subota, 23.04.2016. u 10:18

Wie spät ist es? Vrime za spati.

Škola njemačkog i dalje uzima sva moja jutra. Ide sve teže i sve više kolega okreće očima pri novim zadacima. Talijanka je posebno zamrzila računanje vremena.

Meni to nije toliko teško s obzirom da sam 6+4 godine živjela u Zagreb pa sam čula 15 do… ili firtalj do… a ne manje kvarat kako inače znam i kako bi talijanka sigurno voljela da učimo. Iako sam uspješno izbjegla zagrebačko pola jedan, sada više ne mogu.

Učimo i “cijepanje” glagola. Imaš jedan glagol koji se ne može samo konjugirati, nego izvoli ga rastaviti. Jedan dio šutneš na sredinu rečenicu a drugi na kraj. Pa se ti misli. Kolega Bosanac je smanjio davanje besplatnih i netraženih instrukcija kod ovakvih glagola. Malo više gleda u knjigu, a lice mu je zabrinuto dok mu kemijska češe tjeme kao Aladinovo lampu u kojoj stoji točna konstrukcija rečenice koja tek ponekad padne na papir.

I eto di će moj vikend otići. Kćerkica će rastavljati igračke, a ja njemačke glagole (i omot Werther’s bombona kako bih došla do čokolade od 677 kalorija).

Mic po mic počeli smo spajati njemačke riječi. Još koji dan i učit ćemo Rechtsschutzversicherungsgesellschaften, a učiteljica će nas gledati i čuditi se di je problem.

Imam dojam da mi ide sve gore. Vidjela je učiteljica da sam prva napravila vježbu i pozvala me da je ispišem na foliji da prikaže vježbu na ... kako se zove onaj staromodni projekt kojeg vjerojatno još uvijek koriste naši fakulteti? Uglavnom, pitala me na njemačkom i iako sam razumjela zadatak, nisam znala kako da to napravim (da pišem po foliji ili?) pa sam je pitala na 3 jezika: „Ja, perň, how?" Znači, njemački, talijanski i engleski. Uglavnom, jadno.
Dan je bio nešto mirniji jer nije bilo kolege iz Mađarske. Išao je na preglede jer ima epilepsiju. Indijca nema više uopće. A on je bio tako simpatičan kad bi rekao da priča njemački, a nijednu riječ nije znao izgovoriti. Rumunjka je ostala spavati jer ne može izdržati tempo škola-posao-4h spavanja. Kolega Brazilac nas je pozvao na svirku, ali sve što sam ja mogla jest sjesti na biciklu, doći doma i svirati hrkanje.

Schönes Wochenende

Kommentar (3) - print - #

<< Arhiva >>