Alternativna alternativa?!?!

06 lipanj 2005

05.06.2005. Zoki žvakao Pinkija
Nešto mi pojam "alternativnog" i "urbanog" ovih dana izlaze na uši... Svi su mi nešto specijalno "alternativni", okačimo dvije pertle oko vrata, navučemo neku pijačnjak majičicu i eventualno odemo da probušimo uvce ili obrvicu i, voila: novokomponovanbi alternativac je tu!

Iskreno da vam kažem, ne znam koji su mi jadniji: "moderni" alternativci ili intelektualni snobovi koji kupuju knjige s tvrdim plavim koricama na metar jer im se uklapa s namještajem!!!

Za vikend sam izlazio u mom "najdražem rodnom" gradu (nit je rodni, nit ga volim) u neku jazbinu u kojoj se uvijek moglo popiti jeftino pivo i slušati ok muzika, rok uglavnom... ali eto sad se gazda odlučio propederisati (pitam se na kog se ugledao?), pa malo pivo naplaćuje 2KM dok vikendom velikog uopšte ni nema...

I tak ja izašao u rulju koja ima pijačne verzije majica Metallica, Iron Maiden i šta ja znam i svi tako nešto skakuću... svi smo alternativni jebo teeee, a da počne Stoja ili Ceca svi bi bili na stolu... I tak ja tu cugam i zajebavam se... kad zovem me neki lik... kao svaka čast i to... inače čisto iz nekog mog inata sam navukao "Spice Girls" majicu i izašao :) :)

Jes da sam jadnom liku pola sata objašnjavao da sam ja jedini pravi alternativac u toj rupi; Kako? Zašto? Pa kad manjina postane većina, tj. kad "alternativno" preovlada, više nije "alternativno" već samo nova konformistička faza društva gdje "alternativno" sad ponovo dobija novi oblik! :)

Lud? Jesam, jesam... :)

ps. ako vidite nekog sa "Spice Girls" majicom u vašem gradu... možda sam to ja :)

<< Arhiva >>