Prva radna lekcija

15 travanj 2005

Odavno nisam pričao o naravoučenijima, evo jedno - mada ga već možda i znate:

Prodavac, službenica i direktor odoše na ručak i nađoše staru uljanu lampu. Protrljaše je a iz lampe izađe, možete misliti - duh u oblačku dima i reče:

"Obično ispunjavam tri želje, ali ću svakom od vas ispuniti samo po jednu."

"Prvo meni!" - reče službenica - "Želim biti na Bahamima i voziti gliser ne mareći ni za šta na svijetu."

Puf! I ona nestane.

Prodavac, u čudu, rece:

"Ja sam slijedeći! Ja sam slijedeći! Želim da sam na Havajima, da ležim na plaži s prekrasnom plavušom i zauvijek budem okružen pina coladom i ljubavlju svog života."

Puf! I on nestane.

"Ti si na redu!" - reče duh direktoru.

A on reče:

"Želim da se ovo dvoje poslije ručka vrate u kancelariju."

Naravoučenije: uvijek pustite šefa da govori prvi.

<< Arhiva >>