Barenje heteroseksualaca :)

02 prosinac 2004

2. XII. 2004. god.
kažeš nije ozbiljno...
Ja sam inače onako pomalo udarena osoba i većini ljudi s kojima se aktivno družim to je jasno i navikli su na moje povremene ispade. Međutim, meni je žao ljudi koji nisu navikli na mene pa ih onda istraumiram nekim mojim potezima.

Evo juče sam malo šetkao po profilima na Index.hr-u i naletim na forumu post od korisnika Glycerine... pogledam mu avatar – dečko je šećer. Inače imam običaj reći ako mi je neko sladak, a on stvarno jeste – bar po mojim mjerilima.

I tako juče ide konverzacija:

Melt: weoma swatko biche...

Glyc: sori, ne pričam svahili :) kaj si htio reć?

Melt: veoma slatko biće...

Glyc: a ko? ja? ček, nisi ti muško?

Melt: he he he bez panike samo volim reći ako mi je neko simpa... je musko je... :)

Glyc: hahah ok, nisam homofobičan... samo još nedoživljeno :)

Melt: drago mi je da sam ti prvi :)

Inače, ja sam bisex osoba, ali zar je to bitno za konverzaciju?

But it’s only when I sleep
See you in my dreams
You got me spinning round and round
Turning upside-down
But I only hear you breathe
The Corrs

<< Arhiva >>