Čari srednjeg vijeka...

09 studeni 2004

9. XI. 2004.
obnova godine pala...
Juče sam imao fenomenalan dan... jedan od najboljih u životu... jedan od onih "ultra-mega-giga"...

Jutro - 5h: ustajem i sjedam u auto da stignem na voz. Smeće od dizelaša sa lošim grijačima neće da upali. Budim starce i igramo se GurGur igre oko kuće s Kadetom da ga upalimo... jedva...

Željeznička stanica 20 min kasnije: kasnim po običaju. Trčim i bacam se - za razliku od Ane Karenjine - u voz. Kondukter počinje priču kako je upisao u 50oj godini višu školu, kako je odustao od faxa zbog tamo nekog problema... kao da me zanima...

Podne: ganjanje profesora za potpis i upis ocjene, guranje u redu za uplate nekih gluposti oko škole... grrr...

Popodne - 14h: sjeo u kupe s nekim bakutanerom i neko dvoje likova. Kardinalana greška nastala kad sam je upitao s čim se bavi? Ona je trgovački putnik - trebam li dalje? Za one manje maštovite: 3h priče o tome kako Zepter ima dobru ponudu usisavača i pegli, kako im kasni jedino isporuka miksera i kako imaju super posuđe, te kako magnetno prstenje i narukvice liječe sve počevši od kostobolje do AIDSa i tumora na mozgu... Žena me natjerala da požalim što su neke divne stvari iz Srednjeg vijeka ukinute danas npr. mučenje i lomača...

Drugi dio puta - nakon 19h: neki lik u vozu... kao on... sjednem... pitanje po pitanje i meni izleti da radim u informatičkoj firmi... ostatak razgovora u trajanju od 1h i 29min se svodio na njegovo zapitkivanje u vezi svega o računarima i mog užasno dugog pokušaja da mu nešto objasnim... srećom pričao je cijelih 5 minuta pa sam se malo odmorio... od svoje priče naravno jer je počeo lupati o sebi, njegovoj curi i nemam pojma čemu...

Ljepota se nastavlja oko 23h: nakon izlaska iz voza i kafe odem do auta koje ponovo bojkotuje moje pokušaje da ga pokrenem tako da se seansa okončala pozivanjem frenda da me povuče sajlom... Sajla pukla - auto upalilo nakon 5og puta i super...

Izgleda da je ona baba još bila najbolji dio dana... :D

<< Arhiva >>