Erektivne disfunkcije ili sjeb na kvadrat

01 studeni 2004

1. XI 2004. god.
samo me gledaj!
Ne znam kako kod vas, ali kod mene sexualni život sasvim fino funkcioniše... To je poznato meni i nekim mojim dobrim prijateljima i prijateljicama kojima dođem u neku ruku Sexualni vodič kroz Galaksiju"...

I tako se oni meni povremeno jave i muku muče sa svojim jadima, a ja kao sve to kontam i objašnjavam...

Evo ide jedan primjer koji me je oduševio i koji sam primjetio kao veoma popularan u našem svakidašnjem društvu. Kad nekog upoznate i počne neka priča, svi su sexyalno veoma "experienced", svi su to radili i znaju sve o tome, ali kad već dođete do stadijuma Kreveta - problematika postaje očigledna :)

Već mi se par frendica žalilo da ima njihovi ultra-mega-giga "iskusni" tipovi imaju izvjesnih poteškoća u sexu - sjećate se one priče kako "šlag dolazi na kraju iliti vrhu torte" - pa rećiću samo da kod njih šlag dođe prije nego se torta i počne peći :)

I šta s tim? U tom momentu kad se to desi u vezi slijedi u zavisnosti od individue muškog pola, sljedeći scenario:
  1. senzibilni šećerko
    iliti promjena ličnosti na bolje, dečko počinje da se dodvorava, trudi se da non stop provodi vrijeme s djevojkom i svojim gestama pokaže da mu je žao i da mu ne smeta što se to dogodilo (a zapravo i smeta) i povremeno se pravda s vremenom provedenim s neiskusnim djevojkama, umorom i sličnim glupostima;
  2. mačo man
    iliti seronja koji ne može da si prizna problem i jednostavno obustavi kontakte sa svojom boljom polovnjačom, jer je - "problem u njoj"!

Ne znam kakva su vaša iskustva drage dame, ali sudeći po priči ovih mojih frendica - nimalo vam nije lako!

<< Arhiva >>