Ljeto je stvarno počelo...

22 lipanj 2004

22. jun 2004. god.
drugi dan ljeta
Joj, danas su mi sive ćelije (i ono malo što ih ima) definitivno rekle bay bay i otišle u hladnije krajeve... Totalni prolup... Rijeka još uvijek nije za kupanja, a vani smrt, mada mislim da je moj grad jedini u BiH koji nema je*eni bazen za kupanjac...

Da stvar bude još luđa, nešto sam se nabrijao na fazon zdravog života, pa sam danas pored auta koje mi je donirano na nešto malo manje od tri mjeseca iz već navedenih razloga, i pored kršine od motorića ja se ubjedim da se vozikam na trkaćem biciklu...

Danas mi je palo na pamet kako je to projektovao neki nezaježljivi peder "A" klase, jer se onaj fucking sic samo zabada i uvlači u pojedine dijelove mog tijela... Koja je to zavjera skovana protiv moje mršave zadnjice? :)

U svakom slučaju idem da se malo posvetim poslu i onda pivo s frendom pa bježžž na učenje... ima još ispita koje treba pasti!

<< Arhiva >>