Iznenađenje i Izabrana Gospodarica

Ovako ljudi, prije nego što počnem, želim vam nešto reći. Danas je moj rođendan u pravome životu. Na današnji dan prije (top secret koliko imam godina) rodila se u Puli djevojčica po imenu Katerina. Dovoljno je to da znate da idem u 6. razred, a s time znate koliko imam godina. Znam, mlada sam (rofl), bolje rečeno mala. Pa sad idemo na post!!!!!!!

Ugledala sam proslavu, proslavu mog i Dennyevog rođendana (15.). Bila je zastava na kojoj je pisalo MELODY I DENNY SRETAN VAM ROĐENDAN!!! Pa kako sam mogla zaboraviti na vlastiti rođendan????? Zapravo, pa naravno da sam zaboravila pored onoliko novosti ove godine. Unutra su bili svi Slytherinci i moji prijatelji iz ostalih domova (nije ih bilo puno).

Lu:"Mel, sretan ti rođendan!!!!!!!"
ja:"Kako ste me nasamarili, uopće se nisam sjetila da nam je danas rođendan, pa niko mi niti nije čestitao!!"
Johnny:"Sretan ti rođendan, dođi, cijelo društvo ti je kupilo poklon, osim Dennya koji ti je sam kupio."
Shit, ja se nisam sjetila njemu kupiti poklon. Šta ću mu dati????
ja:"Denny sretan ti rođendan!"
on:"I tebi isto!"
Draco:"Ajde, dođi otvoriti!!!! I da, sretan rođendan!!!!"

Stalno mi je neko novi čestitao, pa se nisam uspjela probiti do tog poklona. I Norah, i Andrew, Stacy, Michelle, Roary, Chris, Emma, Avril, Maggie, Maya, Fanny, Zoe i Chloe. Napokon sam došla. Kada sam ga otvorila vidjela sam prekrasnu zmiju. Bila je smeđa, ali je imala bijele i zelene šare. A oko glave je imala nešto što je mene podsjećalo na kacigu.
Evo vam slikica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja:"Ljudi, prekrasna je, hvala vam puno!"
Michelle:"Ajde, možeš porazgovarati s njom."
ja (na parselskom):"Bok, ja sam Melody. Znaš baš si lijepa, imaš lijepe šare. Mislim da ćemo se slagati i biti dobre prijateljice."
zmija:"Da, najljepša sam bila od braće i sestra. Sviđaš se i ti meni i mislim da ćemo biti dobre prijateljice. A onaj dečko sa plavom kosom mi je posebno drag jer se zna pretvoriti u zmiju."
ja:"Ma koji dečko, Johnny ili Draco? Nisam znala da je itko od njih animagus."
ona:"Mislim da sam čula da se zove Draco. I jako mi je drago da sam dobila vlasnicu koja zna parselski. Kada bi me tata vidio, ponosio bi se samnom."
ja:"Molim te, da me više nikad nisi nazvala vlasnicom, mi smo prijateljice. Poslije čemo odlučiti kako ćeš se ti zvati. Sad idi u spavaonicu i idi spavati jer sada nemam vremena pričati, imam proslavu. Laku noć!!"
ona:"Noć."
Stacy:"I šta je rekla????"
ja:"Da joj je Draco jako simpatičan."

Začuo se smijeh. I tako mi je Denny dao poklon od njega, Norah i Andrewa. U njemu je bio plašt nevidljivosti i neki prsten. Na prstenu je bila nacrtana zmija. Dali je to Slytherinov prsten ili običan sa zmijom????? Ah, nikada neću saznati. I tako je bila zabava sve do ujutro. Bilo je puno pijanih, neznam kako nas Snape nije čuo. Valjda mu je neko bacio Bešumato. Da vidite šta sam sve saznala. Evo, sada ću vam nabrojati. Da se Chrisu sviđaju i Stacy i Roary, da se Stacy sviđa Chris, da se Lu sviđa Dracu i obrnuto, da se Avril sviđa Johnny (molim?????burninmad), i još svakakvih ljubavnih priča koje se nemogu mjeriti niti sa sapunicama. Dennyu sam rekla da sam zaboravila na rođendane pa da ću mu poklon dati kad ga budem kupila ili našla. Kad sam napokon došla u spavaonicu, bilo je 6 ujutro. Vidjela sam neku sovu sa paketom. Otvorila sam prvo pismo a paket ću kasnije. Unutra je pisalo:
Draga Melody,
sretan ti rođendan!!!! Voljeli bi da te vidimo, ali ti si odlučila drukčije. Kada budeš spremna, slobodno nam kaži. Saznali smo od Dumbledora da je otkrio nešto posebno u vezi tebe. Ti znaš o čemu pričamo, nećemo pisati ako netko presretne pismo. Nemoj to nikome govoriti osim najboljim prijateljima i obitelji. Jer to je tajna, a ako slučajno Gospodar sazna, moglo bi biti problema, kako je reklo proročanstvo. Dajemo ti nešto šta će ti kada kreneš za time sigurno trebati. Lijep pozdrav i još jednom sretan ti petnaesti rođendan od mame i tate.
Nicole i Rupert Jones


Otvorila sam paket. Unutra je bio medaljon u obliku Srebrne Zvijezde koji je visio na lančiću. Medaljon se mogao otvoriti. Unutra je pisalo:
Samo Izabrana ovo otvoriti može, samo ona može vladati Zvijezdom. Jednog dana, kada pun je mjesec, Zvijezda i Gospodarica biti će jedno. Nitko ih moći neće zaustaviti, jer one će imati moći neviđene. Spojene u jedno, zauvijek moćne. S time probuditi će se nova sila kada pun je mjesec. Svijet završiti će, dobro ili loše, to one biraju. Putevi do kraja svijeta tamo vode. Za ulaz, trebati će Zvijezdani medaljon i Moćni prsten. To je dvoje u njihovim rukama, ali ono što one nemaju je lozinka. A lozinka je Izabrana Gospodarica na Aydailskom jeziku. Dogoditi će se kada pun je mjesec.


Nastaviti će se...
p.s. nemojte mi zaboraviti čestitati rođendan!!!! smijehludnutroflrolleyesbang
p.p.s. i ako niste skužili, promjenila sam u boxu za likove slike pa mi recite ako se nekom ne sviđa svoja.
p.p.p.s. evo mi poklon, ovo vam je trailer i pjesma (u jednom) mog trenutno najdražeg filma (the fast and furious tokyo drift):

04.03.2007. | 10:35 | 102 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2007 Travanj (5)
2007 Ožujak (5)
2007 Veljača (15)
2007 Siječanj (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


My imagination, my mind, my special story...

Ovo je hpff blog....
Sudbina svijeta je u rukama jedne osobe. Osobe koju Srebrna Zvijezda, tj. Gedvei Aydail izabere. Osoba koju izabere imati će najveću viđenu moć svih vremena. Ona će se prepoznati po Gedvei Dras, ožiljku u obliku srebrne zvijezde na vratu. Ona bira dali će svijet završiti u rukama zla ili u rukama dobra. Do sada nitko nije izabran, ali sada, napokon, zvijezda izabere svog (zvijezdanog) nosača. Osobu koja će od tog trenutka, kad je izabere, biti prva i zadnja Aydail Barzul (zvijezdani nosač).



Wizards and witches in this story

(boxevi se prerađuju, i zato su samo imena najvažnijih likova)

Melody Chloe Ashley Jones (glavni lik, 5. godina, Slytherin, Nosačica Zvijezde)

Denny Jones (Melodynin brat blizanac)

Norah Jones (Melodyna starija sestra)

Andrew Jones (Melodyn stariji brat)

Nicole Rachel Jones (Melodyna mama)

Rupert Jones (Melodyn tata)

Emma Slytherin (Čuvarica Srebrne Kapi, 5. godina, Slytherin)

Anna Gryffindor (Čuvarica Srebrnog Dlana, 5. godina, Gryffindor)

Violet Granger (Čuvarica Srebrnog Cvijeta, 5. godina, Gryffindor)

Melany Banks (Čuvarica Srebrne Šape, 5. godina, Ravenclaw)

Draco Malfoy
(Melodyn najbolji prijatelj, njena godina i dom)


Other magic and not magic stories

Moj hpff blog koji pišem sa Ayom i Violet
Čarobnjački blogovi:
ALEXIS PARKER
ALLISON ROBINS
ANNA GRYFFINDOR
ANNABELLE GRANGER
ASHLEY MADISON
AVADA KEDAVRA
AYA
BLACKYWNIND
BROOKE BLACK
CHATERINE GRIFINDOR
CHLOE LUPIN
CORY DAWSON
DORA ROSSEVILL
ELLA EVANS
ELIZABETH EVANS
ELIZABETH SPROT
EMMA SLYTHERIN
FANNY NEMETH RITCHER
GABRIELLA BREATH
HALEY HERON
INIRIS-VILA
KIERRA
LEDA STEILLES
LEXY SLYTHERIN
MAGGIE-IZABRANICA TAME
MAYA COURAGE
MELANIE HUNTER
MELISSA BROWN
MISYLIA NARIMEN (Mayin čarobno vilenjački blog)
NINA SAMUELS
ROARY LINCOLN
SNAPE TWINS
SUZANNE RIDDLE
TINNA REEVER
VIOLET GRANGER

Ostali blogovi:
BABY 3
DAISY BELIZES (Emilyn drugi blog)
EMILY DAVIS
MAGGIE ARMSTRONG (MAGGIEN BEZJAČKI BLOG)
MANDY MURRAY
posebno "dijete"
SLEEPYBOO
Ines world


My copyright and my good song

Copyright © 2007. By Melody Jones ("Welcome to magic hell")

I još neš:


Free Music - Music Lyrics

Music Lyrics - Free Music



Free Music - Music Lyrics