body Dnevnik Melanie Hunter - Blog.hr body

Polako je prolazio kišoviti listopad i došao prohladni studeni. Strop u Velikoj dvorani neprestano je pokazivao tmurno vjetrovito nebo i imao si dojam kao da ćeš svakog osjetiti snijeg kako ti pada po glavi i ramenima. Nitko nije imao posebnu želju izlaziti iz Hogwartsa, a kada bi išli na Travarstvo ili Skrb za magična stvorenja, učenici bi hodali zbijeni u grupice, jer kožne rukavice i vuneni šalovi nisu bili neka velika zaštita od naleta hladnog vjetra. U zraku se osjećao miris snijega.

Jednog takvog hladnog dana na početku studenog hodala sam zajedno s Amelie, Annabelle i Irmom prema stakleniku broj šest. Melissa i Will su još bili u dvorcu, a Andrew je od jutra odrađivao kaznu kod profesorice McGonagall. Već smo bije blizu staklenika kad smo nekako došle na temu dečki. Irma i Annabelle su se čini se zagrijale za neke Ravenclawe, ja sam imala Michaela i upravo je na red došla Amelie.

˝A ti seko, je li tko napokon tebi zapeo za oko?˝ upitala je Irma.
˝Ma daj, naša Amelie Časna Sestra Delacour još ne razmišlja o dečkima˝, zezala ju je Annabelle s osmijehom na licu.

Amelie se smijala s njom, ali sam primijetila da joj baš nije ugodno. Nisam mogla šutjeti.

˝Otkud vi znate?˝ rekla sam otvarajući vrata staklenika, ˝Možda Amelie samo ne dijeli sve s vama.˝

Irma i Annabelle su je zainteresirano pogledale, a Amelie se samo zagonetno nasmiješila. Tko zna, možda nam stvarno ne govori sve.

Na Travarstvu smo trebali presađivati mladicu drveta praudonije u zajedničku posudu. To ne bi bio problem da praudonija nije imala drugačiju ideju i pokušavala pogoditi izbačenim iglicama svakoga tko bi joj se približio. Tipično za Andrewa, iako je zakasnio, uspio je presaditi čak sedam mladica i zaraditi deset bodova za Gryffindore. Amelie, koja je na ostalim satovima odlična, izgubila je pet bodova jer je pokušala umiriti jadnu praudoniju čarolijom omamljivanja.

Na, kraju sata, koji smo imali s Ravenclawima, prišla mi je Samuele Rose. To me malo zbunilo jer, iako se s njom najviše družim od Ravenclawa, ove školsko godine gotovo nijednom nismo pričale. Ali Samele mi nije stigla reći što je htjela jer ju je profesorica Sprout pozvala da počisti komadiće tegle koju je razbila. Mislila sam je pričekati, ali me ispred staklenika čekao Michael. Srce mi je brže zakucalo kad sam ga ugledala, kao uostalom i svaki put. Usta su mu se razvukla u osmijeh kad me ugledao.

˝Zdravo, idemo zajedno do dvorca?˝ upitao me. Znao je da poslije imamo Čarobne napitke. I ja sam znala da on sad ima Skrb za magična stvorenja pa sam mu odgovorila da ne mora ići sa mnom natrag kad se onda opet mora vraćati.
˝Dobro, ali je onda vidimo u pauzi nakon ručka?˝
˝Naravno˝, odgovorila sam.

Ne znam zašto, ali malo mi je išlo na živce što je stalno sa mnom. Očekivao je da svaki slobodni sat provodim s njim i dočekivao me nakon metlobojskih treninga. Uopće se ne sjećam kad sam zadnji put pošteno porazgovarala s Amelie. Odlučila sam da bih o ovome svakako trebala.


Nadam se da vam se sviđa post. Vidim, nije se baš puno ljudi sjetilo poledati moj blog. =)))

14.11.2007. | 16:11 | | 29 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Voldemort je napokon ubijen, no njegova moć još nije uništena. Prije smrti svu svoju moć stavio je u jedan predmet – kamen. Kamen je pronađen i mnogi čarobnjaci su ga probali uništiti, ali ga je Voldemort zaštitio tako da je to nemoguće. U isto vrijeme Školu vještičarenja i čarobnjaštva pohađa jedna djevojčica Melanie. Ona još ne zna za svoje posebne moći. Ona može pročitati tuđa sjećanja pa čak i sjećanja neživih stvari i tako može saznati kojom čarolijom je Voldemort zaštitio kamen. Jer kamen isto ima sjećanja. Melanie ima važnu zadaću, ali netko drugi se želi dokopati moći kako bi vladao svijetom. Hoće li Melanie uspjeti uništiti kamen?

+Kad nekoga ubacim u priču onda očekujem da me posjećuje i ostavlja komentare kako mu se sviđaju postovi, inače ću ga izbaciti iz priče. Ovo nije nikakva prijetnja ili tako nešto nego samo napomena.

+Ne primam više likova u priču. Ja želim u svačiju priču i ako me netko želi ubaciti neka samo ostavi komentar i ja ću mu ostaviti opis.

+Ako vam se ne sviđa slika koju imam na blogu za sebe, možete staviti neku drugu od Mandy Moore.

+Molim vas nemojte mi ostavljati dugačke komentare bez razmaka jer mi to skroz raširi blog, a žao mi ih je izbrisati.












Koliko znate o meni-test
link


Najbolje priče na svijetu:
Brigita Aurora Lunaris
Corvus Corax
Donna Laura Davidson
May Stox
Pia Poulain

Nadam se da će se vratiti:
Della Cecilly Tandemn
Irma/Joy Delacour

Likovi

Gryffindor

Melanie Hunter (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Melissa Alisson (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Michael Jakobs (6. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



William Rodgers (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Andrew Summer (5.godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Amelie Delacour Austen (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Irma Delacour (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Annabelle Granger (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Ravenclaw


May Stox (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Halle James (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Slytherin


Ella Evans (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Corvus Corax (7. godina)

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright

Ovu priču sam ja izmislila i time je ona moj copyright. Ovdje neću sad pisati bezvezna upozorenja tipa ako primjetim da me netko kopira posljedice će biti gadne ili svaki pokušaj kopiranja prijavit ću blog administratoru. Mislim da kopiraju oni ljudi koji nemaju vlastite ideje ni mašte, a onda ih ja žalim i nema smisla da ih prijavljujem tko zna kome.