29

utorak

kolovoz

2023

Osvježenje

Spavam na kauču pored prozora dok osluškujem kako kapljice kiše lupkaju po prozoru. Poprilično je svježe, pokrila sam se dekom. U pozadini se vrti serija uz koju sam zaspala. U kući je mračno, što mi odgovara, opuštajuće je. Kronično sam umorna i jedva čekam godišnji. Ali nedavni događaj mi daje snagu da se unatoč svemu osjećam dobro.

Nekoliko dana ranije... Ulazim u hitnu razgovarati s mladim čovjekom kojeg moramo hitno operirati. U trenutku kad dolazim on se pozdravlja sa suprugom. Ja im nažalost ne mogu reći kolike su šanse da preživi. Svjesni su da možda razgovaraju posljednji put. Oko ponoći dolazimo u operacijsku salu. Vidim da se neopisivo boji i svi ga pokušavamo utješiti, iako ni sami nismo sigurni što ga čeka. Dolazi šef i operiramo cijelu noć. Krvari posvuda.

Jučer ponovo gledam njega i suprugu skupa. Skupa putuju kući. Oporavio se savršeno.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.