14

ponedjeljak

veljača

2022

Planovi

Zatvaram knjigu i ispijem posljednji gutljaj kave kad primjetim kolege koji dolaze preuzeti moju smjenu. Noć je bila mirna. Dan je rano osvanuo, ali obavijen je gustom maglom. Izlazim u dvorište, udišem onaj svježi kišni zrak i veseli me dan koji me čeka. Cijelim putem kući prati me blaga kiša, a u daljini se nazire gusta magla koja se svakim mojim kilometrom udaljava od mene.

Doručkujem i omotam se toplom dekom dok ispunim nadolazeće obaveze u rokovniku. Večeras idemo na večeru, a nakon toga odmaramo kod kuće. A sve poslijepodnevne sate posvećujem sebi. Razmatram mogućnost da si pripremim vruću pjenušavu kupku koju će slijediti mlijeko za tijelo istog mirisa. Moram pripremiti odjeću i šminku. Možda čak stignem malo učiti i pogledati epizodu jedne serije.

Dok sve planiram, magla stoji u daljini, a kiša ne odustaje. Savršen ugođaj za ovako savršeno isplaniran dan.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.