13

nedjelja

prosinac

2020

Blagdani

Opet me nije bilo sto godina. Izašla sam zdrava iz samoizolacije, vratila se na posao i dobila temperaturu. Sljedeći dan sam se testirala, dva dana kasnije dočekala negativan rezultat, tek se u petak vratila na posao.

Uglavnom, kad sam saznala da sam negativna otišla sam u šetnju. U mom “novom” gradu božićni ukrasi su savršeni! Znate da jesu kad to govori osoba koja je prošlih godina bila Grinch. Ali čini mi se da se to ove godine promijenilo.

Inače sam uvijek imala posla i sve dane provodila u bolnici na operacijama. Ove godine napokon radim za plaću, ali na jednom radnom mjestu koje je više administrativnog tipa. A to nikako nije za mene. I izgleda da moj život više nije toliko intenzivno ispunjen poslom kao nekad pa sam podsvjesno odlučila uskočiti u božićno raspoloženje. Čak me vesele božićne pjesme dok putujem na posao.

Bilo je nešto snijega, ali otopio se. Baš želim da ponovo padne. Uskoro idem kupiti poklone i ukrase za moj stan. I sve to me ove godine jako veseli.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.