14

srijeda

listopad

2020

Savršenstvo!

Nisam se još preselila, ali dovršila sam svoj posao traženja stana. Odluka je pala. Kuća u kojoj se stan nalazi je okružena prirodom, a na rubu ogromnog šumovitog dvorišta teče rijeka. Kad sam vidjela, mislila sam da ili sanjam ili si takvu lokaciju neću moći priuštiti. Sam stan je malen, ali u njemu može spavati čak troje ljudi. Jako mi se sviđa što je čist, uredan i dobro održavan. Sa svih prozora vidim samo prirodu, nema nikakve gužve i buke. Kad otvorim prozor u sobi, čujem šum rijeke i vidim visoka stabla. Da bi lokacija bila još savršenija - trgovina i kafić nalaze se 200 metara od kuće, u centru grada sam za 5-10 minuta hoda, a posao mi je udaljen oko 1 kilometar. Nerealno. Predobro da bi bilo istinito.

Začudo, prva stvar o kojoj sam počela maštati nije bila kiša. Zapitala sam se kako će predivno sve izgledati kad padne snijeg. Znam da će mi to otežati svakodnevicu, ali tamo odakle dolazim već godinama nije pošteno pao i stvarno mi nedostaje.

Još neko kratko vrijeme sam kod kuće (odnosno u vikendici, ne da mi se vratiti kući) i polako se pripremam za preseljenje. Razmišljam kako će to sve izgledati i s utješnom misli da će sve biti dobro vas pozdravljam.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.