17

četvrtak

rujan

2020

Pozdrav!

Nisam pisala blog sigurno već 10 godina i stvarno više ne znam kako započeti.
Recimo da imam potrebu pisati o nekim stvarima koje me okružuju/vesele/začuđuju, a ljudi oko mene to uglavnom ne razumiju.

Imam 25 godina, novopečena sam doktorica medicine koja bi voljela u budućnosti postati kirurg. Imam najboljeg dečka na svijetu s kojim sam u vezi skoro već jedno desetljeće. Volim kišu, jesen, kavu, čitati knjige, učiti, gledati serije... Vrlo sam stabilna i odgovorna osoba iako moja raspoloženja uvijek blago naginju negativnom. Znam, zvučim dosta tipično.

Trenutno me jako veseli dolazak jeseni i nestrpljivo čekam kišu. Često vježbam i ovih dana dok sam vani primjećujem da priroda postaje sve tmurnija. Svi žale za ljetom (neću lagati, volim i ja ponekad otići na more) i ove promjene ih nimalo ne vesele, a ja samo čekam jesen, toplu odjeću, kavu i dobru knjigu. Imam osjećaj da će kiša potaknuti moju potrebu za pisanjem, tako da bolje da se tad opširnije javim.

xx

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.