10.03.2005., četvrtak

Mnogo Dobrih Bolescuga

E vidite u tome i jest problem ovo sranje ne pise kvacice. Cak ni kvacice ne mozes napisati bez kvacica. I nakraju dobijes cice. Ne mozes ni napisati : pickati materina zvaljava; jer i to daj eisti rezultat. ha-ha ha-ha. ovo ce kasnije biti izbrisano pa nemojt ekomentirati. unaprijed hvala :))
- 16:06 - Ubij!!! (4) MAIL
_____________________________________________________________________________

03.03.2005., četvrtak

Mean Drulling Brains

Probudi sam se jutros da bih spazio nešto maleno kako se šulja iz sobe. Poslije toga kada sam se otuširao i posegnuo rukom u ormar za novim parom čarapa otkrio sam da ih nema. Počešao sam se po glavi i počeo razmišljati. Dal ja uopće imam čarapa i dali sam ih oprao i bla bla i bla. Ali na kraju sam zaključio da tu moraju biti i gotovo.
Ono što sma do tada smatra samo buznovnim snom o nećemu što se išuljalo iz sobe, sada je sve više zvučalo intrigantno i sumnjivo. Odličio sam se na čekanje. Ostao sma čitav dan u kući i osluškivao. Vrlo pažljivo sve zidovo itd.
Noć je ubrzo pala i već sam bio na rubu živaca, sam i uplašen. Što ako se radi o čudovištu iz ormara. i što ako ovaj put uzme nešto više od para čarapa. Mene npr. To me je užasnulo jer sam doista imao posla sa paranormalnim.
Nažalost, tu sam veče od užasa zaspao i ujutro našao još jedno oskvrnuće mog ormara. Nije bilo ni gaća ovaj put. Nije ih bilo ni na meni. Očekivao sam sam od sebe da neću dopustiti da povjetarac slobodno luta mojim međunožjem i ozbiljno sam uzeo posao u ruke.
Tako je počelo moje prvo bdijenje. Zatim i drugo i treće. U svim najviše sam čuo zvukova u potkrovlju. poput režanja i žuljanja. Očito su postajali sve gladniji i gladniji. Optimistično sam gledao na to da se nisu usudili pojaviti predamnom. I bio sam siguran da ih je više. Napokon treče noći o kojoj sada i pišem i koja je najvažnija, pojavili su se. Bili su mali, sazdani od samo mozga i par živaca pomoću kojih su se kretali. Male nepravilne slinave čeljusti bez usana su se kesile na slabom svijetlu lampe. Potegnuo sam pištolj i zapucao. Odmah sam skinuo 5 komada i zastao jer je revolver imo samo 6 metaka. Poslijednji mi je utekao. bacio sam se na pod i otkotrlajo do usamljenog kuta sobe. Prevalio obližnji stol, očekujući da maleni slinavi mozak neće imati izbora nega da me napadne s otvorene strane sobe.
Čekao sam i čekao. Šušanja i režanja su prestala. Očito su bili inteligentni pošto su ipak bili čisti mozgovi. Ponovno sam čekao u čistoj tišini koja me je uspavljival, dok me je adrenalin pokušavao probuditi. Stisnuo sam se jače prema zidu. Otvorio sam oči, duboko udahnuo i pripremio se. osjećao sam da je blizu i da me želi ozlijediti. Tada je iskočio... zagrizao me za uho. Mahao sam revolverom i napokon uspio zabiti cijev u njegov meki mozak. Opalio sam i zasula me velika količina sline i komadića mozga.
Bilo je gotovo... ili sam se ja barem tako nadao. Kasnije došla najezda. Branio sam se čime sam mogao, ali ubrzo sma završio kao topli obrok.
Sada pišem u raju, imam status mučenika i divno je što su napokon spojili T3 mrežu pa sada bez problema mogu reči kako sam zaprave umro. :)
- 12:18 - Ubij!!! (7) MAIL
_____________________________________________________________________________

02.03.2005., srijeda

Monsters Dull Brain

Evo u zadnje vrijeme razbijam igru pod imenom Knigt-Online. Jedan zanimljivi besplatni MMORPG. Sada, što to znači??? Znači da je fantasy, da ljudi širom svijeta dolaze i odlaze, nas nekih 10000 i ubijamo smišna dvonoga bića sa još smješnijim imenima poput bulcana, bultura i shilana....
Inače, igra se svodi na sakupljanje ekspirienca. Dakako, uz puno zabave, možda sam i zato zaglavio na toj igrici zadnjih tjedan dana i već sam na 29 lvl-u. I kada navršim 30, izlazim iz programa za zaštiti početnika koji srdačno organizira FBI.
Mnogi ljudi koji se tamo nalaze imaju bizarna imena i još bizarnije navike. To je i draž interneta, što ne znaš što se nalazi s druge strane ekrana. Može biti i strašnije nego što si mislio. Ali može se reči ta ima najviše Turaka i Poljaka. Po koji Čeh i Španjolac... a najmanje amera i japosa. Tu negdje se uguraju i Koreanci, pošto su oni prokleto ludi za MMORPG-ima. No uz 100kn mjesečno možeš igrati i World ofWarcraft, gdje se sakuplja bogata krama internet RPGa. Žalosno, ja nemam tih 100kn, a nemam ni internet, pa sam svejedno u kifli.
Bilo bi divno kada bih igrao nešto poput WoW, jer je to novo i nemam puno ljudi koji imaju besramno visoke levele i gaze ostale ko mrave i bešćutno ne trzaju na naše male bezvrijedne živote (drugim riječima, ne pomažu kada nas drugi gaze). No što očekuješ...
Glavna stvar je kada dođeš u KoL na 40 i neki level, možeš sudjelovati u pravoj pravcatoj opsadi dvoraca. Jedna nacija brani dvorac, druga napada. Ima špijuna i ljudi koji opreriraju teškom artiljerijom (srednji vijek, katapulti i to, valjda, ne znam, nisam još na tom lvl-u). To su samo priče iz moje perspektive za sada.
Pozadniska priča je vrlo jadna, jer se svodi na to da su ljudi ubili nešto i to ih je proklelo i vidi čuda žene počele rađati nekakve ogavnosti što liče na "male zelene" i orke, i taaa-daaa, nastali TZV. Karusi, dok su oni "negatici" (u ovoj priči) ljudi El Moradi. Tupavo do bola, ali što ste očekivali od jebenog RPG. Zabavno je, na kraju, samo to da možeš ispoljavati svoj nacionalizam i ubijati nekoga za promjenu. ALi to već imamo na sve načine u FPS-u poput UT-a, pa je očito neko reko zašto to ne napraviti i u fantasy RPG-u. Žalosno, ali istinito.
Čitav boom je otpočeo kada je Blizzard najvaio World of Warcraft prije već negdje 5 godina. Pa su očito svi poludjeli. Za kraj mogu samo reći da nema ničega boljeg od jedne vatrene kugle koja poput prateće rakete goni podivlajlu bulturu na dvije noge u nekoj smrznutoj visoravni "bogu iza tregera" i "puf!!" nema više bulture. Obje noge u zrak. Ako stvarno nemate života poput mene i smatrate da su računala druga napast od kada je izmišljena čokolada, ovo je prava stvar za vas.

PS. e da... kada jedna nacija pobjedi ima nevjerojatnu privilegiju da provali u zaštičena sela druge nacije i pokolje sve živo...


- 15:55 - Ubij!!! (3) MAIL
_____________________________________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>