MCpogled

utorak, 27.11.2007.

SDP slavio s pjesmom: "Od Vardara pa do Triglava"

Na kraju se pokazalo pravo lice SDP-a. Nakon objave rezultata oko dva sata poslije ponoći SDP-ovci su ispred zgrade središta SDP-a pjevali pjesme poput Od Vardara pa do Triglava, te Jugoslavijo što su zabilježili i neki mediji, a i ljudi koji su tada prolazili pokraj Importane Galerije poput mene. Dugo vremena mi je trebalo da svatim što se dogodilo jer sam prvo mislio da to neko provocira SDP-ovce, a onda sam pročitao sve i u novinama! Nakon svega, nakon raspada Jugoslavije, te uz Ustavnu odredbu o zabrani obnavljanja Jugoslavije što sam siguran podržava 90% građana, SDP-ovci nam pokažu svoje pravo lice, ono lice na koje nas uvjeravaju kako ne postoji. Pokažu nam svoje Jugoslavensko lice, lice onoga što je protustavno ali što je nedvojbeni dio SDP-ove političke duše, u stvarnosti oni su Jugonostalgičari. Oni su djeca onih koji rata nisu osjetili na vlastitoj koži i koji slobodu vide kao način da vrate bratstvo i jedinstvo. Oni su iznevjerili sve svoje birače koji su protiv obnove te i takve stare Jugoslavije ili bilo kakve inačice Jugoslavije.

Kada je HDZ prije par godina puštao snimke Antunovićke kako pjeva Od Vardara pa do Triglava, SDP se ograđivao od toga i tvrdio kako je to bilo onda. Sada su rekli kako je to posve normalno jer su oni malo popili, a pjevali su i neke druge pjesme poput Vile Velebita! Ma sram vas bilo SDP! Ne kaljajte Vilu Velebita ustima koja su prije toga glorificirale Jugoslaviju!