MCpogled

petak, 21.09.2007.

Što to meni smeta kad se gradonačelnik Bandić šepuri najboljom vodom

U momentu kada sam se preko godinu dana tuširao, a vrlo često i pio pokvarenu vodu, u momentu kada se sjetim stotina poziva prema gradskim uredima, poziva zagrebgradnji, molbi prijetnji, kad se sjetim svega što sam tražio da bih dobio elementarno pravo na čistu vodu, gradonačelnik se šeta po gradu i hvali kako će flaširati zagrebačku vodu. On će ju flaširati, pa neka onda isporuči i kamion te čiste flaširane vode kod nas u Palinovečku 19, jer toliko je mi popijemo u pet dana. Mi danas pokraj najbolje vode na svijetu, od koje čovjek postaje pametan, lijep i može trčati maratone kako kaže banditić, pokraj takve vode mi pijemo janu, jamnicu, studenu… Ko je izdao uporabnu dozvolu za naše zgrade? Ko nije izdao uporabnu dozvolu za naše zgrade? Ko je ignorirao naše žalopojke, molbe žalbe godinu dana? Ko je najbolji prijatelj obitelji Vojnović? Ko pije najbolju vodu na svijetu? Ko trči maratone? Ko je kriv za lošu vodu, bolesne zgrade? Kad nas i novinari zaborave ostat ćemo sami s tim pitanjima i gledati dnevnik uz flaširanu zagrebačku vodu. Poslije dnevnika gledat ćemo reklamu: Zagrebačka voda, voda koja vas čini pametnima, lijepima i od koje ćete trčati maratone, voda kakvu u svom stanu ne možete piti….