MCpogled

subota, 22.09.2007.

Graditeljstvo u Zagrebu ili Vrbani III

Živim na Vrbanima III i to ne biste vjerovali, upravo u Palinovečkoj ulici 19 koju ovih dana apsolutno svi spominju. Svi spominju, ali niko, niko ništa ne radi! Ja sam u stanu u kojem je voda smrdjela preko godinu dana i niko, ali baš niko nam nije pomogao. Sada kada mjerenja pokazuju da kod nas količine ulja ulaze u normalu može nam samo BOG pomoći! Pili smo lošu vodu godinu dana, a gradonačelnik dođe i pije vodu s hidranta. Zašto nije isto napravio u mom stanu!!! U mom stanu gdje kažu njihova mjerenja sada je sve u redu. Osjećam se jednostavno ogorčeno i izuzev novinara, jednog potrošačkog društva i pojedinaca po forumima niko nam ne želi, ne smije pomoći!? Pitajmo se zašto? Sprega graditeljskog kriminala bilo to Bandića s Jurom Radićem ili Bandića s Vojnovićem Brankom – Ivanom se opet događa pred očima cijele nacije! Niko ništa neće napraviti zato što je Bandić boss kojeg ne dira ni Milanović ni Sanader ni Mesić, a izabrali smo ga ni manje ni više nego mi! Ja sam za njih glasao, za SDP!

Blog jednog stanara zatrovanih Vrbana: http://zagrebgradnja.blog.hr/
Blog potrošačkog društva: http://konzument.blog.hr