mc_pepeljara

27.08.2005., subota

nesto poucno o marihuani -- 2 dio

Već decenijama mnogo ljudi je u zabludi,jer svoje mišljenje formiraju na osnovu predrasuda i poluistina.Mi ovim putem želimo da iznesemo svoje mišljenje i da omogućimo da se čuje i druga strana,pa da svako donosi zaključke na osnovu relevantnih činjenica.

Naš je stav da svako treba da odlučuje o sebi i svojim postupcima,i da snosi odgovornost za iste. Smatramo da nije pravedno uskraćivati bilo kome slobodu ili ga svrstavati među kriminalce i narkomane samo zato što konzumira cannabis.I potpuno je nelogično(da ne upotrebljavamo težu reč) da se zabranjuje nešto što je rodila majka priroda i što je mnogo starije od samog ljudskog roda.

VUTRA ORGANIZACIJA smatra da bi legalan cannabis bio daleko bolje rešenje u svakom smislu od modela koji se sada primenjuje a ne daje nikakve rezultate.Jedini rezultati koje sadašnji model daje su gomile krivičnih prijava i dosijea,i to protiv ljudi koji nikakve veze sa kriminalom nemaju ali je njihov veliki "greh" što puše cannabis.

Na taj način se pare poreskih obveznika praktično uludo troše jer nadležni organi ne obavljaju važnije poslove,a broj uživalaca cannabis-a je svakako veći iz dana u dan.

Evo samo nekoliko razloga zbog kojih VUTRA ORGANIZACIJA tvrdi da cannabis treba legalizovati(ili bar dekriminalizovati):

- nikada i nigde u svetu nije zabeležen nijedan smrtni slučaj kao posledica upotrebe cannabis-a

- svetska medicina je dokazala da se cannabis uspešno može koristiti u medicinske svrhe

- bilo bi moguće uspostaviti mnogo bolju kontrolu kvaliteta cannabis-a kao i starosnog doba i broja korisnika

- istina je da je veliki broj narkomana pre tog stadijuma probao i cannabis,ali je takođe istina da najveći broj ljudi koji je probao cannabis nikada nije ni probao neku drogu a kamoli postao narkoman

- alkohol i cigarete (a to nisu jedini primeri) su potpuno legalni i dostupni svuda iako je dokazano da su štetniji od cannabis-a

- cannabis sam po sebi ne stvara zavisnost,sem eventualno one zavisnosti tipa kompjutera,TV-a ili mobilnog telefona

Postoji još mnogo razloga za naše tvrdnje i o njima ćete moći da se informišete upravo na web strani WWW.VUTRA.ORG
- 14:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve o hip-hop kulturi(bar što ja znam)


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Linkovi

Nešto o meni

Ime: [B]Toni
Prezime: V...... fk y`all zasto bi ga reka i ovo je previše
Datum rođenja: 02.06.1989.[/B]
Škola: 2a Medicinska (opći)
Godina provedeno u BUKSI: Evo nekidan izasa
Godina smrti(uma): Prije par miseci
Broj pisama(kojima sam ja autor): Preko nekoliko
Broj nacrtanih grafita: Par
Broj nacrtanih skica: Pun Kurac
Tag: prvi mi je bia unique.nekad napisem JA ili TV. sad sam mono aka phase
Odjel na kojem me možete posjetiti u bolnici: a šo misiš pa PSIHIJATRIJA(najteži bolesnici)
Omiljena Biljka: Cannabis
Omiljena vrsta muzike: Hip-hop ,a volim skoro sve slušati
Najbolje grupe i pjevaći: 2pac,dr.dre,xzibit,ludacris,wu-tang clan,run d.m.c.,n.w.a,c murder,c-block, g-unit,i svi ćlanovi svake grupe.(neda mi se više nabrajati)
Idol: 2PAC
Najbolje jelo: Pica
Piće: Gusti,Šampanjac,Vino(crno preferiram,nije ni bilo loše),Neki kurac u boćici maloj ima okus ka fanta al ima postotak alkohola ka piva.
Što bi volija napravit: otic u SAD.postati slavan.al nebit komercija(teška).imati nekoga ko će me poštovati.imati bandu i neko opako ime.proslavit moju vjeru.(na kraju cu napisati molitvu koju sam ja napisati).i imati vutre za pušit do mile volje.
Volim:Cigare i cure koje nisu umišljene,i šo ne trće za bogatunima(po mogućnosti da slušaju rap)
Grad u kojem sam rođen i živim: Zadar(najbolji grad na svitu ali ne za rappere)
ako ima sto jos sto nisam napisa podsjetite me

POZDRAV SVIMA STO PREFERIRAJU HIP-HOP UMJETNOST I KULTURU.PEACE & RESPECT BROTHERS,AND SISTERS.POZDRAF I SVIMA FRENDOVIMA I FRENDICAMA!
TORNADO ZADAR!!!!





obećana molitva:
ono u ime oca i duha i bla bla

U IME RIZLE,MAJKE PRIRODE I SVETOG DIMA,
ŽELIM DOBRU ROBU SVIMA.


Copyright© 2005,(mono)

sad molitva:
˝PARENTAL ADVISTORY˝

NITKO NEZNA DA JE VOLIM TOLIKO,
NI MOJ NAJBOLJI FREND NEZNA KOLIKO.
VUTRA LJUBAVI.
VUTRA,VUTRA TRAGA OSTAVI.
VUTRA SVE LOŠE OD MENE ODNESI,
VUTRA,VUTRA MENE U OBLAKE PONESI.

(morat cu ovo nastavit)


Copyright© 2005,(mono)