po putu i azimutu

07.08.2024., srijeda

Amfiteatar na Prnibi








Kad sam već bio u gradu Krku zbog jednog poslića prošetao sam se i do obližnjeg poluotoka Prniba koji skoro zatvara Puntarsku dragu. Alan Žic je u svojoj knjizi (link) pisao i o mogućem rimskom amfiteatru na ovom poluotoku jer se prenosilo narodnom predajom ali nije potvrđeno od historičara. Ima puno visokih gromača a da li su koji i ostaci amfiteatra možda se nakon boljeg istraživanja i utvrdi.

Šetnja po gradu Krku gdje se i jedna od ulica zove Dekumena jer je nekad ovdje kao i u Fulfinumu kod Omišnja bio rimski grad.
prnb-0002

prnb-0028

Sa sj. strane Prnibe je lijep pogled na otočić Košljun sa samostanom u Puntarskoj dragi.
prnb-0013

Pogled na mjesto Punat i Veli vrh iznad na kojem sam bio više puta.
prnb-0024

Zgodna mini pješčana plažica i mul za barke.
prnb-0026
Ovdje sam se malo odmorio i čak oko jedne ure bio sam a poslije su došli sa kajacima i pješice po stazi i za čas postala gužva.

Da li su ovo ostaci manjeg amfiteatra ili je samo vela gromača možda jednom i saznamo od stručnjaka.
prnb-0005

prnb-0007

Usput sam na jednoj stazi spazio divljeg zeca koji je brzo pobjegao prije nego što sam ga uspio još jednom snimiti.
prnb-0012-crop
Na poluotoku Prniba nema nikakvih sadržaja osim ograđenog kampa a bilo je uz cestica bliže moru puno parkiranih vozila raznih domaćih i stranih registracija a primjetio sam kako jedna grupa iz Slovenije često dolazi ovdje i kampira.

Dvije fotke koje se mogu povećati: orijentacijska karta poluotoka Prniba i suhozid sa obrađenim kamenim blokovima.
prnb-3336-blank-crop prn-V-0008

Jednostavna ljetna maneštra sa puno zelenog.
mane-8328-cr-crop

Križaljkica 'srdašce' u koje treba upisati 10 slova od riječi AMFITEATAR kako bi se dobile poznate riječi od pet slova uz već upisana slova sa strane.
Može i sa drugim slovima tko zna još koju varijantu.
AMFI-srda-ce-cr

Premetaljke:

-AMATER ATIF
nek' BAR PIN pamti
i preko gromača
se do nas doklâti.

Jedna STRANA KUPA GRAD
u ovom je zaljevu sklad.


I kalendarić za kolovoz.
kale8-0016-crop
- 10:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2024 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga

Planinska ruža-pada li latica na šum vodopada (Matsuo Bashō)

Linkovi

Arhiva