po putu i azimutu

10.05.2021., ponedjeljak


Veli vrh

Nije me već duže bilo na Velom vrhu (435 m) gdje se nalazi kapelica koju posjećuju i bolesni. Pješice je najkraće od dijela Petrolejske ceste (kod ograde) i od starog drenovskog groblja a vozilom se može doći uskom cestom preko Pulca skoro do vrha. Najljepše je grebenskom stazom od Svete Katarine iznad kanjona Rječine sa pogledima na sve strane. Evo link na kartu za bolje orijentiranje.

Drago mi je što je i jedna blogerica bila ovdje pred par dana.


Pogled u kapelicu kroz prozor sa prislonjenim objektivom i sa malo odmaknutim, vidi se razlika.



Posebno je lijep pogled na stari grad Grobnik i planinu Obruč iznad koju popularno zovemo Grobničke Alpe.


Vidi se i Snježnik (1506 m) ali kako izgleda ovaj put bez snijega.


Ja moram zaviriti i u dijelove nad strmom stijenom koju sam nekad penjao na alpinističkom tečaju. Naravno, našao sam i nešto šparoga.



Samo dvije fotke za povećati: pogled na stari grad Grobnik i stijene Velog vrha. (Ako vas zanima penjački tečaj javite se.)


Ujutro je bilo voda, med, banana, crna kava, putem jedna energ. pločica i voda a poslije nešto spremljeno na brzinu jer mi se nije dalo kuhati. Svježi sir sa vrhnjem, laneno ulje, humus, ajvar, rajčice trešnjice, malo soli. Kažu da je rajčica dobra za srce i tlak.
Nagradno pitanje: od koje je biljke ovaj bijeli korjenčić desno i cvjetić lijevo? Zeleni listić je od druge biljke.
I malo svježeg zelenog uz zreli ovčji sir. (tvrdi zreli sirevi skoro nemaju laktozu koja može stvoriti puno problema starijim ljudima jer tokom godina pada tolerancija na laktozu.)


Malo i za ljubitelje enigmatike, mislim kako bi ovo mogli riješiti i malo bolji početnici.
Kad se popnete na Veli vrh i premetnete ove riječi sve možete vidjeti i sve stanu u
RAKIJE.
CULPA
KER NJUŠI
REDOVAN
START
TEMZA
I pomicaljka sa tri pojma jedan uz drugi koji su ovdje spomenuti, od toga jedna biljka koju upravo pripremam a jedan pojam se sam nameće.
ŠVRĆKO
EPOPEJA
PALENTA
STRIČAK
SOVICA
GRNČAR
GRAHAM

Na jednoj groti malo ispod kapelice ova biljčica si je našla mjesto za život.




- 16:25 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.