po putu i azimutu

20.01.2021., srijeda


Snježno




Nakon još jednog posjeta Novom V. odvezao sam se zbog jednog poslića do mjesta Bater nešto iznad i iznenadilo me dosta snijega na cesti za Fužine i zato sam odustao od vožnje preko Bribirske šume gdje me još moglo čekati više snijega na cesti. Vratio sam se na križanje iznad Ledenica i preko Bribira krenuo nazad


Pogled na ostatke starog grada Ledenice na brdu koje se spominje u 'Vinodolskom zakoniku' iz 1288. godine.


Nije moj! (Nisam ni provjeravao registraciju).


Nakon jednog planinarenja zanimljiv način odmaranja nogu.


Za ručak domaći grah zelenčić, ječam, kis. repa, bobići (kukuruz), razni začini, na kraju u pijat dodano buč. ulje.


Za večeru integ. tjestenina, zel. tikvica, buter tikva, celer, crveni pesto, maslin. ulje...


Ako vam ovo ne paše evo jedan kamen iz mora za juhu od kamena iz mora.


I malo enigmatike za ljubitelje premetaljki:

Sa Pelješca DELFIN ZNA
koje će se vino piti
na današnjem proglašenju
makar tamo ne će biti.

I dvije fotke koje se mogu povećati: Pogled sa balkona u Rijeci na prijevoj Poklon koji dijeli Učku od Ćićarije (desno niže se vidi vrh Pećnik o kome sam pisao jesenas) i na Krčki most.


Vidio sam i divljeg kunića ali je bio prebrz i evo jedna starija fotka koju sam snimio sa vrha Tunina glava u planini Obruč, malo iznad planin. doma Hahlić.

- 21:12 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.