po putu i azimutu

15.06.2020., ponedjeljak


Sa njuškicama




Kad sam već prolazio kroz Viškovo otišao sam pogledati azil za napuštene pse i dogovoriti se kad mogu doći povesti u šetnju neke od pâsa.

Usput vidim razno bilje, ovo je cvat ptičje grahorice.


Ovaj dosta veliki pas me dočekao na ulazu i njuškao, a kad je dobio porciju kao da kaže -pojest ću sve...


Ja sam već dugo ovdje i nitko me neće, a ne bih baš htjela ovdje i dočekati kraj.


Uzmi mene, znam kopati rupe u vrtu, vau.


Još da su mi Nala, Pumba i Timon, ali i da me netko dobar uzme gdje ima puno livada za trčati.
Hakuna matata !

U blizini azila i uz cestu bilo je dosta ove orhideje, šumske kokoške. Kao što se vidi ne radi fotosintezu, a kao i većina orhideja je u simbiozi sa gljivama.


Tu je i leptir pjegavac na cvatu kupine.


I po običaju dvije za povećati: još mladi i razigrani Bero koji bi rado novi dom (fotka je od društva za zašt. životinja) i ljekovita biljka koju sam vidio u okolici azila, a siguran sam da ju prepoznajete (čaj, ulje...).


I mala križaljkica koju će lako riješiti vlasnici pasa i liječnici. (U zagradi je broj crnih polja).
Vodoravno:
1. Rijeka u Kanadi, zlatonosna pritoka Yukona.
2. Vidar, vojni bolničar.
3. Jedna od odlika pasa.
4. Družica Simbe u 'Kralju lavova'. / Osobna zamjenica. (2)
5. Žensko ime (novinarka Svetl). / Starija hrv. glumica Ljerka (Zagreb, 19. siječnja 1874. - Zagreb, 26. studenog 1913.) (1)
6. Rijeka u Slavoniji, desna pritoka Drave (tekla rijeka...).

Okomito:
1. Jedno od zanimanja u srednjem vijeku (vidio sam ga na 'Rapskoj fjeri' sa sjekirom i kapuljačom).
2. Glasanje pasa (mn.).
3. Lijek koji se koristi protiv depresije, anksioznosti i boli kod dijabetičke neuropatije.
4. Grad u Japanu na otoku Honshu, stara prijestolnica. / Prvo slovo. (1)
5. Dark room notes (kratica). / Dva ista slova sa kvačicom. (1)
6. Ostalo, drugo. / Oznaka na vozilima za Rijeku. (1)
7. Vrsta gljiva mješinarki (Penicillium), plijesan na ostacima hrane.
8. Akutna bolest kože uzrokovana bakterijama.

A za enigmate i ljubitelje planina mala pomicaljka, kad se pojmovi pomaknu lijevo-desno u okomitim stupcima jedan uz drugi dobiti će se tri planine u Hrvatskoj. Jedna od njih je stariji naziv a i sad se tako naziva dio planine u Hrv. Zagorju, a druge dvije su u Slavoniji i Dalmaciji. Nema lakše, he.
-Prva pomoć
-Pračovjek
-Pustolov
-Surovost
-Karavanke.

Mogli bi nešto i pojesti za prvu ruku; pirjani kupus i lagano pečeni njoki od kuhanog krumpira, a pomidori, zeleni pesto, kapari, motar i maslin. ulje dodani na kraju.


Dok sam radio post ovaj moj 'davež' mi se stalno umiljavao, kao da je ljubomoran na ove psiće iz azila.


Drugi tjedan ću izvesti neke pse iz azila u šetnju, a za one koji žele znati više evo link od ovog društva za zaštitu životinja.
- 11:11 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.