po putu i azimutu

03.02.2018., subota


Istarski đir
Nakon kratkog posjeta Veloj (Vranjskoj) Dragi koju sam već prikazao nastavio sam preko Boljunskog polja prema Pazinštini.

Pogled sa istarske strane na greben Učke.


Pogled i na donji dio Vranjske Drage, a u daljini se vidi gradić Boljun na brdu.


Nakon kratkog posjeta Vranji prolazim ispod Boljuna.


U jedno selo u brdima Pazinštine došao sam pomoći u uređenju vrta i još koječemu, a nakon prelaska preko uvijek hladnog prijevoja Poklon na Učki dobro je što me dočekao topao kamin.


Usput sam i ogladnio, a bilo je za jesti domaće fuže sa gljivama, šparoge sa domaćim jajima, dobre salate, za piti domaće vino... . Prije puta sam nabavio potočarku koju sam dodao u ovu salatu, a evo što kažu za nju: o potočarki


Ova biljka je zbog zime donešena u smočnicu, nadam se da je prepoznajete (jestivi plodovi i sa korom).


Ovo je crveni radič...


... a ovo su sadnice jagoda.


U podrumu dobar izbor.


Fotke za povećati: Pogled sa vidikovca nad Vranjskom Dragom na vršni greben Učke i stijene Južne barijere u dragi i današnji pogled sa mog balkona na ponovo bijelu Učku.


Ovdje je ugodno sjediti ljeti u sjeni brajde od kivija, a bili smo malo zasjeli i sada zimi između poslova .

- 23:59 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.