po putu i azimutu

08.01.2018., ponedjeljak


Planine
U zadnje vrijeme se motam uglavnom po obližnjim brdima i planinama, najčešće po planinama Grobniščine (Grobničke Alpe) i po izletištu Platak i okolici.

Pogled sa grada Grobnika na Obruč (1377 m), najviši u Grobničnim "Alpama".


Ovdje sam na vrhu Obruča pred dosta godina kad je vrh virio iznad magle, i da se nisam popeo taj dan ne bih vidio sunce.


Suhi Vrh i Fratar su također lijepi za obilazak, i od planinarskog doma Hahlić se oba mogu obići za manje od dve ure, dok je do vrha Obruča i nazad potrebno nešto više.


Na jednom od uspona u ovim planinama uspio sam teleobjektivom uhvatiti ovog brzog zeca.


Ovdje smo manje od 100 m pred domom Hahlić (1100 m) koji se ne vidi od magle, ali znao sam ga pronaći i po puno gušćoj magli.


Do livade Platak se može doći kolima, a nerijetko sam i motorinom. Jedan od pogleda prema moru sa ceste.


U domu Sušak (u žargonu Mali dom) je ugodna atmosfera nakon boravka na snijegu.


Na Platku se mogu iznajmiti motorne saonice.


Pogled sa vrha Radeševo do kojeg vozi žičara (60kn cijelodnevna karta, 40kn poludnevna karta) na obližnji vrh Snježnik (1506 m).


Za zimu dobro dođe jaka maneštra sa ječmom.


Fotke za povećati: planinarski dom Hahlić zimi (foto od PD Obruč) i moj kolaž sa jednog od uspona na Obruč.


Pozdrav sa snježnih planina.


Dodatak:
Sa skijaške staze Radeševo vidi se more.

- 22:00 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.