po putu i azimutu

28.09.2015., ponedjeljak


Šetnja po gradu
Ne idem često u centar grada, osim kad moram nešto obaviti ili su neka zanimljiva događanja, jer živim i radim na periferiji. Lijep dan je šteta provesti samo u gradskoj gužvi i zato sam se prvo provozao biciklom po lukobranu.

Primjećujem bicikle i na ovoj brodici vezanoj uz lukobran.


Zanimljiva geometrija lučkih skladišta i nebodera.


Tko bi rekao da je ovaj zid dio lukobrana, mogao bi se "prodati" i pod nešto drugo.


Bicikl i stari remorker "Uragan", kojeg bih više volio vidjeti u moru.


Na kraju Riječkog lukobrana i šetnice Molo longo lanterna i pogled na Učku na kojoj sam bio nedavno.


Fotke za povećati:


Nakon vožnje biciklom prošetao sam do mosta na Rječini gdje se održavala Florijana, sajam cvijeća i izložba voća i povrća.


Aranžmani u znaku jeseni.




Kućice u cvijeću.



Košaraštvo iz Kotoribe (stablo kestena iznad je stalni postav).


Bilo je raznih bodljikavaca.


Origano i bosiljak su mi također privukli pažnju, volim imati začinsko bilje na balkonu.


Prije toga sam se prošetao po tržnici gdje sam nabavio domaće mahune i mladi kukuruz, koji su bili za večeru.


U parkiću blizu izložbe slučajni jesenski aranžman.


Za povećati šumica od ukrasnog vrijesa i ljute papričice.


Cvijet kane (boja za kosu se radi od biljke kana Lawsonia inermis).


I za kraj encijan.

- 00:05 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.