po putu i azimutu

26.08.2015., srijeda


Preko 45. do barufe
Za doći na jug otoka Cresa treba proći 45. paralelu, a malo gdje je tako toplo more kao u pješčanim uvalama na jugu Cresa.


Nesvakidašnji dašak Afrike u toplom moru uvale.


Ovdje su košute kao domaće životinje.


Lagano zapečene tikvice i papriku sam mislio ponijeti za put, ali sam skoro sve pojeo pripremajući se za izlet na otoke. (meni treba malo duže za pripremu).


Odmor na jednoj plaži na otoku Krku, vladajući iz sjene. (više se neću smijati Nijemcima koji nose čarape u sandalama, jer mi se još pozna gdje me uhvatilo sunce na stopalu između remenja sandale, a ni Čehinjama na luftiću jer sam morao dobro plivati kako me ne bi burin odveo preko zaljeva, a ovaj put nisam ponio peraje).


Modra sikavica (globus čičak) sa osom (bolje se ne bockati ni sa jednim).


Prije Punta još jedan dašak Afrike, ovaj put sa domaćim blatom.


Na putu za Punat nezaobilazna je ova stara crkvica sv. Dunata.


Ako niste za ne baš lagane uspone na Veli vrh i Obzovo, možete samo križnim putem do ova tri križa iznad Punta.


Pogled na puntarske maslinike i kraj oko crkvice sv. Dunat


i otočić Košljun u Puntarskoj Dragi.



I na Krku prolazi 45. paralela, a dok ju ja prelazim polako i oprezno, ovaj auto je samo projurio kroz nju. Nastojim stići na Barufe va Dragi (Puntarskoj) Barufe va Dragi.




Zalazak sunca nad dragom.


Stižem na barufe gdje je prva igra bila ronjenje pivskih boca iz kašeta sa dna.


Bila je i utrka u sandolinama, ali nekima se prevrnula.


Uvijek atraktivno povlačenje konopa.


Obližnja vinoteka.


Jeste li za vožnju?


Ova grupa je dobro zabavila posjetitelje.


Fotke za povećati: Pogled na marinu u Puntu

i na jug Cresa iz zraka sa stranica


Ekipa "Daj Mare" slavi pobjedu.


DODATAK:
Jedna od uvala na jugu Cresa


i modri kotrljan sa gostom.

- 00:34 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.