po putu i azimutu

04.02.2010., četvrtak


Torpedo Kup '10.
Nakon obrane trećeg mjesta ekipno u orijentacijskom trčanju za Kup Hrvatske sezone 2009. ove godine OK Torpedo počeo je ranije "Otvoreni Torpedo Kup Proljeće 2010" kako bi se što bolje pripremili pred novu natjecateljsku sezonu. Nakon prvog kola sa noćnom utrkom na terenima Žuknice u Kostreni, na kojoj nisam nastupio, prošle subote održano je drugo kolo u Trsatskom parku i okolnim ulicama.

Image and video hosting by TinyPic

Start je bio nešto dalje od cilja, ispod spomenika.
Image and video hosting by TinyPic

Startovi idu pojedinačno kako se nebi pratili.
Image and video hosting by TinyPic

Matko, prvak u kategoriji M21B u Kupu Hrvatske prošle sezone proučava kartu koja se dobije nakon starta.
Image and video hosting by TinyPic

To mi je bila prva utrka nakon oporavka i lagano sam trčao, a kasnije sam prošetao Trsatom i do slapa Žakalj.
Image and video hosting by TinyPic

[/IMG]

Ovako je našu Teu uhvatio profesionalni fotograf sportskih natjecanja pred ciljem u Veneciji.
Image and video hosting by TinyPic

Osvajači medalja na pretposljednjoj utrci za Kup Hrvatske, među kojima sam i ja, kod planinarskog doma Kamenitovac u Maglenči kod Bjelovara.
Image and video hosting by TinyPic

Mirna i Mia na postolju sa svojim bebama nakon posljednje utrke u Manjoj Vasi koju je organizirao OK Japetić iz Samobora.
Image and video hosting by TinyPic

Ovako izgleda na jednoj orijentacijskoj utrci (link) (video).
- 22:38 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.