po putu i azimutu

27.09.2008., subota

Bjelovar Open
Prošle subote održano je orijentacijsko natjecanje za "8. Otvoreno prvenstvo Bjelovara" povodom Dana grada Bjelovara i Europskog tjedna kretanja, ujedno i 7. utrka za Kup Hrvatske na karti "Mišulinovac".
Okupljanje je bilo kod planinarskog doma Kamenitovac u Maglenči, a prvi su startali u 11 h. Za ovaj dom me vežu lijepe uspomene i uvijek mi je drago kad ga mogu posjetiti i prošetati lijepim bilogorskim šumama.

Od doma na brijegu od 242 m lijep je pogled na okolinu, u daljini se vidi planina Kalnik.

Starinska drvena kola kraj doma služe kao cvjetnjak

U zadnje vrijeme nisam trenirao i to se vidjelo na plasmanu, ali svi smo se vratili iz šume na vrijeme tako da je i proglašenje počelo prije planiranog u 15 h i morao sam požuriti u obližnji Tomaš gdje me čekao bratić kod jedne stare kuće koju obnavlja. U voćnjaku smo nabrali nešto jabuka, krušaka i drugog voća.

Bratić me dovezao nazad autom do doma tako da sam stigao snimati proglašenje. Maja u najmlađoj ženskoj kategoriji do 12 g. osvojila je srebrnu medalju, kao i Antonio u M14, a Toni u seniorima 21B i očekivano Nikolina u juniorkama zlatnu. Matko je u juniorima bio četvrti, ali iza jednog mađarskog orijentacista, tako da je u ovoj utrci za kup treći.

Nikolina na postolju.

Sve je snimao i Čamac sa svojom makinom, nakon što je pomagao kod starta. Nisam mogao ne sjetiti se kako smo se penjali na najviše europske vrhove,

Grossglockner, Mont Blanc i Monte Rosu.

Priprema za povratak

Prelazimo i preko pruge

I u povratku ne idemo kroz grad Bjelovar nego zaobilaznicom kraj Barutane

Nakon izlaska iz tunela Tuhobić ponovo se vidi Kvarner; more, otoci i vrhovi Kamenjaka i Grobničkih Alpi.