po putu i azimutu

11.04.2007., srijeda


Sisol (Učka)

Kad već nisam mogao na 'Labinjonski trek' koji se od ove godine održava na Uskrs, (više o tome na www.adventure-sport.net) a htio sam se ponovo uspeti na Sisol (835 m ) i vidjeti njegove stijene koje se okomito obrušavaju u Ćepićko polje u Istri, uputio sam se u ponedjeljak popodne nakon posla prema mjestu Brseč, odakle počinje markirani uspon za Sisol.
Brseč je slikovito primorsko mjesto sa uskim ulicama smješteno na skoro okomitoj hridini 157 m iznad mora, a tu je rođen i poznati književnik Eugen Kumičić, koji je pisao pod pseudonimom Jenio Sisolski.
S križanja na j. izlazu iz Brseča vodi prema Sisolu u početku kamenita staza, gdje su me kod zaseoka Carići pozdravili kozlići.
Image Hosted by ImageShack.us

Brseč mi je sve niže
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon oko 1.30 h stigao sam na sedlo odakle se vidi Ćepićko polje, a za bolje vidljivosti icijela Istra

Image Hosted by ImageShack.us

Pogled na Sisol

Image Hosted by ImageShack.us
Strmom uskom stazom kroz borovu šumu i grmlje dolazi se do sedla gdje se nalazi i prirodno okno 'Provrtenica', koje može poslužiti i kao bivak. Od sedla lijevim hrptom kroz stijenje ima do Sisola 15-20 min hoda, a toliko i desnim do vrha Šikovac. Na ovom dijelu greben Učke je najuži i najstrmiji. Ja sam odlučio prvo krenuti prema Šikovcu, jer na njemu još nisam bio, a do njega se dolazi po oštrom grebenu.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ugodno su me iznenadili brojni narcisi i razno drugo cvijeće, koje raste po pukotinama u okomitim stijenama. Sa Šikovca se u daljini vidio najviši vrh Učke Vojak i odmah desno do njega Suhi vrh na kome sam nedavno bio. Vidljivost nije bila naročita, pogotovo na istarsku stranu gdje je zalazilo sunce, a i objektiv nisam dobro obrisao tako da se stalno vidi jedna mrlja.

Image Hosted by ImageShack.us


Odmah sam se vratio nazad do sedla i nakon posjeta oknu Provrtenica krenuo sam kroz stijenje i grmlje na Sisol. Vidio se otok Cres i trajekti kako plove između Brestove i Porozine.

Image Hosted by ImageShack.us

Provrtenica sa istarske strme strane
Image Hosted by ImageShack.us



Zapadna okomita stijena Sisola ima i penjački smjer od 380 m.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Pogled prema Šikovcu i Učki sa vrha Sisola
Image Hosted by ImageShack.us

Odmor na vrhu
Image Hosted by ImageShack.us

Pogled na otok Cres
Image Hosted by ImageShack.us
- 23:31 - Komentari (66) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.