po putu i azimutu

08.04.2007., nedjelja


Šetnjica
Nisam imao puno vremena pa sam samo prošetao po livadi i uz vrtove nedaleko zgrada gdje stanujem, a htio sam nabrati još par šparoga koje volim sa kuhanim jajima. Vrijeme je zadnjih dana baš toplo, ali me ipak iznenadilo puno raznolikog cvijeća koje raste svuda, i uz cestu.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Poveo sam i psa, kojemu je očito već bilo dosadilo čekati me na ovoj vrućini dok sam se zavlačio u grmlje tražeći šparoge i slikajući cvijeće.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Svima ugodne i sretne Uskršnje blagdane



- 00:48 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.