maxx5

12.07.2005., utorak

Samo za žensku populaciju (i one koji se tako osjećaju) ;))

Charlie Hunnam!! Jerbo nisam skužila pejstanje željene stranice.

Lososs
vam može nešto više reći o filmu gdje sam ga zapazila. Mene jako podsjeća na neku mješavinu Brad Pitta i Chada
Michaela M. Šta nije?? Hmmm, al mi se čini da je negdje pisalo da je gej. Ne znam, dajem vam na znanje pa provjerite
i j-a-v-i-t-e!

A što se tiče današnjeg dana, nije se ništa posebno događalo. Danas sam "suckala" u tenisu. Očaj. Ne znam šta mi bi.
Valjda ovo ubitačno vrijeme... ma sve je moguće! Sve su mi frendice na moru, prže se i dobivaju bojicu, a ja?? Ja se
dosađujem i to jako. Nema seke (što sam vam već toliko puta napomenula da vam idem na živce), pa se nemam s kim
zezati. ;(

Počela je sezona bazena, a još ni jednom nisam bila (mislim ovo ljeto), a i vrijeme je "jačo". Kupih si novi badić (tj. mama mi kupila)!
Predobar je! Mislim skup do boli, ali šta se može. Sve vas lijepo pozdravljam, sad vas odoh komentirat'!

Pozz! **
- 22:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: