maxx5

24.06.2005., petak

Sin city

Jučer sam sa frendicom išla u kino. Kao što se može vidjeti iz naslova, gledale smo "Sin city".
Štoviše, bijasmo na premijeri u 21.oo h. Znam, znam, moja opsjednutost Jessicinim filmovima
izmiče kontroli, no dobro. Dakle film! Hmmm... tak, tak. Ko voli stripove neka obavezno ode, kome
ide na živce crno- bijela tehnika snimanja: baj, baj filmu. Moram priznati da mi se jako svidjela mjuza
na početku filma, a i likovi su odlični. Btw. ako je netko mislio da ću pričati o striptizu Nancy Callahan iliti
Jessice Albe, varate se! :P
U početku je sve bilo ok dok nisam shvatila da frendica i ja nećemo cijeli film provesti same
u kinu (došle smo ranije u dvoranu), već da će biti puno ljudi oko nas. Ljubavni parovi sa lijeve i desne strane:
dakle moje i njezine strane. Bilo bi sve u redu i dalje da nisam skužila da će prezgodni tip (sa curom) sjesti do
koga nego do mene! Naglašavam: došao je sa curom! Tako je to bilo. Pola filma pokušavala sam mu vidjeti facu
kompletno (jer je imao kapu), a kad ono ne mogu jer me je već čudno pogledavao. Vjerojatno je htio pozvati "police"
da nisam shvatila kaj radim. Jadan tip. Pokušavah mu vidjeti facu (isti slučaj ko frendica, samo šta je ona imala bolji
pogled), a on je jadničak sigurno mislio da luđak sjedi do njega. Buuuuu!! :D
Inače, film je gledljiv- previše krvav za moj ukus, ali je gledljiv. Upozoravam vas da poslije ne bude nismo znali: ak netko ide
slučajno gledati film zbog Jessice, ne isplati se (baš). Pojavljuje se u prvih možda 10 min. filma i tek na kraju. Eh, da i
tek na kraju vam je taj striptiz (recimo). :P
Btw. Clive Owen je jakooo zgodan, a Rosario Dawson mi je najbolje glumila.

Uffff! Najduži post dosad. Veri praud!! :))
- 20:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: