maxx5

17.06.2005., petak

Napokon: praznici!

Neću vam pričat o zadnjem danu osnovne- previše sam u depri. Već sam se dovoljno
isplakala i oči su mi ko dve veeeeelike buhtle. Dakle, o nečem drugom ću brbljati. Sutra
bi htjela ići na bazen, tj. frendica me nagovara, ali ni to nije loša ideja jer je tolko vruće
da sam se skoro danas zbljuvala u autu dok sam se vozila (oprostite na fuj izrazu ).
Bez obzira na bazen ili ne, moram obaviti neke " sitnice " prije samog pravog početka
ljeta, poput: odlaska zubaru, depiliranja nogica, pospremanja sobe jer izgleda koda je
pala bomba, ... Mislim da ću pospremanje sobe obaviti već na početku ( ??! ). Idem na
more tek krajem 7. mj. ( šmrc ) tako da ću imati vremena i za tenis. Odlučila sam si
definitivno kupiti šos za treniranje- znate onaj pravi teniski! Nadam se da ću ga napokon
naći jer sam ga tražila, ali nigdje ga nije bilo, tj. nije bilo nikakvog koji se meni svidio. Eto,
to će mi biti prvi poklon povodom završetka godine ( barem mislim da je prvi ) koji će mi
biti, ofkors, plaćen. Ne mojim sredstvima. Upravo sam saznala da će se Cruise i Holmes
vjenčati: pliz, kakva glupost ( ? ). Neznam više šta da vam pišem osim šta mi je danas crko
fotić pa nisam mogla sve slikati u školi kaj sam htjela. Valjda je baterija. Neznam. Idem, hmm
pa ne žurim se jer ljudi: PRAZNICI SU!!!

... barem nama koji ne idu na faks :( ... getting emotional ...

* svima!
- 20:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: