maxx5

14.05.2005., subota

Where am I?

U zadnje vrijeme svi odlaze na natjecanja:fizika, matiša, hrvatski,...
Ima tu svega, ali gdje sam ja?Ne ide mi matiša, kamoli fizika, hrvatski
(gramatika)moš'si misliti, pa šta mi uopće ide?!Recimo, uzet ću za primjer
pisanje sastavaka i pjesama iz hrvatskog-iz tog imam 5 i profe me često
hvale.Bar nešto.Onda, recimo, tenis.Trenutno sam treća na turniru-odlično!
Oponašanje britiš ingliš naglaska mi ide(bar mislim),...
Možda se pitate zašto vam to sve govorim, a odgovor je:neko vrijeme se nisam
mogla sjetiti niti jedne stvari koja mi polazi od ruke.Moje samopouzdanje,
samouvjerenost ili kako se to već zove, je bilo na nuli.Jedno veliko ništa.Rupa.
Onda, odjednom, shvatila sam:i ja vrijedim!To je bilo otkriće stoljeća, moglo bi se
tako nazvati.Ne morate uopće čitati ove moje pubertetske gluposti.To vam samo
govorim, eto, tako da znate.Sad napokon mogu reći:vrijedim-uz stvarno razumijevanje
tog glagola... eh, da, vrijedim, a ovaj koliko, toliko mudar post to potvrđuje.

- 21:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: