maxx5

13.05.2005., petak

Freaky friday

Ozbiljno prestajem vjerovati u "zloću"petka trinaestog.Stvarno.Odustajem.
Ništa se posebno nije dogodilo, čak sam i uspjela dobiti neke dobre ocjene,
ali neću baš pretjerivati...Ujutro sam trebala imati instrukcije jer sam trebala
pisat test (da, na petak 13.), no šta se dogodilo, žena nije došla!!Kasnila je!
Sat i pol!!!To nebi bilo strašno da nisam imala školu u jedan, a prvi sat test,
e, pa sad...nije ona kriva...kćer joj zaboravila reći da sam zvala i dogovorila se...
test ipak nismo pisali...Pih!(Uzaludno)potrošena lova.
U školi sam se kladila, sa onim istim dečkom iz prošlog posta, kolko ću dobit iz
fizike(ja sam rekla 1, ili 2, on da ću dobit 3, 4), no tko je(nažalost)pobjedio nego
ja.U ovom slučaju matematika mu nije bila jača strana(da bi shvatili o čem ja to,
morate pročitati prošli post).Uspjela sam se posvađati sa razrednim glupačicama
jer je jedna od njih uvrijedila cijelo moje društvo,...nije važno.Profa iz engleskog
me non-stop utišavala jer sam brbljala, com'on!Eto, to je ugl.to.Odoh gledati tv.
Nemam pametnijeg posla nego kvarit oči.
...

- 21:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: