maxx5

03.05.2005., utorak

Krizma zvana kriza

Jučer sam napokon išla kupovati stvari za krizmu.Mislim kupovati...bolje reći
razgledavati gluposti koje mi:

A) Ne stoje dobro
B)Preskupe su
C)Izgledaju jadno

Tako ja već prije shoppinga sva šizava, odoh u prvi dućan s majkom- ma baš
sam se lijepo provala!Praktički da nisam kupila "stolnjak" koji se zabunom prodaje
kao šos!Hello?!I još mi se "ljubazna" prodavačica gotovo zaderala da izađem van iz kabine
kako bi vidjela kako mi stoji...duga priča...ofkors, šos NISAM kupila! Fakat frustrirajuće!
U svakom su me dućanu prodavačice odmjeravale i govorile mojoj majci, umjesto meni
(I egzist U nou),:"Njoj bi to bilo preusko/preširoko/premalo/..."Mislim, dođe ti da joj opališ
ćušku, ali ok, žena samo radi svoj posao, to razumijem, ali...

Danas smo isprobavali u školi na vjeriću kak će to biti na krizmi...
Zaključak: I'M NOT GOING!



- 19:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: