math_baby's blog

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
math_baby's blog
Razmisljanja o svijetu softvera

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Sorry, your browser is not Java enabled, you will not be able to chat.

01.10.2005., subota

Na guranje!

Neki citatelji ovog mog kukavnog bloga zamjeraju mi sto koristim blog za, kako oni kazu "osobne obracune" s moderatorima podforuma "Linux", i za napade na citavi open-source "komjuniti". Pa, da ne bi bilo bas sve u tom stihu, danas vam dajem jednu moju staru pjesmu (novih bas i nemam jer ih vise ne pisem). U svakom slucaju, mozda ste je vec vidjeli, jer sam je jednom davno postala na forumu. Uglavnom, evo vam pjesmica, a vi meni dajte pokoji komentarcic i svoje misljenje o njoj:

Na guranje

Svakog jutra, zimi,
vidim kako ljudi idući na posao
žurno uklanjaju mraz s vjetrobrana,
ulaze u kola, okreću ključ.

Motor je hladan, puno puta pokušavaju
psuju, dodaju gas, auto se gasi.
Hoće li moći upaliti?

Nekad im to uspije a nekad ne.

Tako i ti: ulaziš u mene,
i ti bi se vozio, ali hladno je,
hoćeš li moći upaliti?

Grčevito ruješ ključem po bravi,
ne ide... do kraja stišćeš gas...
Gotovo, presaugao si,
sada ćeš teško uspjeti.

A kako bi bilo da pozoveš
onog zgodnog prijatelja, ili nekog
slučajnog prolaznika s ceste?

Možda vam u troje i uspije,
premda sumnjam...
Jer, ja ne palim na guranje!


- 20:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>