Moja sreća, tuga, razočaranja i zbunjenost....he he...

četvrtak, 15.06.2006.

hm

hm....za početak...
sorry sima koji su očekivali moje komentare (znam, nema takvih al sejeno;)...) ili posta...f nedelju sam bila bolesna pa sam celi dan morala ležati...;(....onda mi moji divni roditelji nisu dali kaj f ponedeljak idem na izlet s razredom (f Koprivnicu).....al mi je bilo doro pa mi je mama rekla da morem s njom f Zagreb (he, pokupovala mi je cele dućane...;)..) pa je bilo doro....onda se Vljahekica išla najti s nekšim Nikolom kojeg je ofak upoznala:
Mia je prek četa upoznala nekšeg Matiju bla, bla..
i onda je taj Matija imal tog prijatelja Nikolju koji je htel nekoga upoznjati i onda smo se odljučili za Vljahekicu....i pnda vam mi skužimo tipa...bla, bla...
uglavnom ona mu je već prije se zlagala pa je bilo smešno...
hm...a f utorak je bilo dosadno dead....v jutro sam išla s Ivanom i Helenom skupljati peneze kaj razrednici poklon kupimo...bla, bla...onda smo jučer joj to dali, bla, bla....i onda sam pak ja jučer se "razbolela"...Al sam se već oporafila...i seukupno otkak sam bolesna (jer n isam baš jela) sam smršavila 3 kile ;) ;-(...uglavnom..po cele dane se dosađujem...je i htela sam vam reči...za tjedan dana idem na more....pa nem mogla pisati postove...jer tam imam kompjuter al neam internet....al sam odljučila ve napisat postove pa kaj buju se tak objavljivali...pa mi oonda vi napišite f komentare o kojim grupama bi vi postofe...pa onda morete komentirati..ili mi poslat poruku s komentarom...f boxu vam je broj ;)....no doro idem ve brata gnjavit ;)!ajde bok!

15.06.2006. u 12:42 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ak me treate morete me najti na:
Iskon chatu oko 8,9, 10...S nadimkom Kerovcova.
ili na icq
Image Hosted by ImageShack.us 219873156




Za one koji ne znaju...
Ja sam Mateja...
Imam 1* godina...
He,he...
Idem v Drugu osnovnu v Čakovcu...
Tam sam i rođena....
Moj broj moba (nejte zezat):0996714759
(to je simpa ili t-mobile)...

Volim:
-čokoladu
-sladoled
-obitelj(naravno)
-frendove i frendice..
-životinje.....
I još puno toga...

Ne volim:
-bunde
-ljude koji ubijaju životinje...
-kelj brokulu i ostalu (zdravu) hranu...
Od muzike slušam.
NiRvAnAdead
PrLJaFcEnut
A f redu su mi i:
PeArL JaMzujo
PiNkthumbup
SvAdBaSrolleyes
HlAdNo PiVoparty
AlIcE iN ChAiNsnaughty
ThE RaMoNeS lud
Zapravo se osim narodnjiki...blablaheadbangburninmad



hm..............
href=http://mateya.blog.hr/arhiva-2006-05.html#1621053507 target=_blank>Evo me nakon dosta dugo vremena...
Par stvari...
Jeno javljanje na brzinu....
Praznina....(F mojoj glavi) he, he........
Nofi post.........
Nije se tak crno....I Uskrs........
Najgori dan f životu....
Grrrrrrrrrr....
Danas je 07.04..........za mene više - manje grozan dan....
Nekaj o Kurtu....
Ipak ne brišem tj. ne menjam adresu..
Jen post na brzinuđ
Glupo "potrošena" večer i grozan dan......
Bok!!
Stvarno nema naslova......
Nema naslova....Tj. to je naslov...
Evo me 2.......
Nema naslova 2....
Nema naslova...
Evo me.........
Ipak ne brišem.........
Prvo korisne isl.
stranice:
Iskon
Blog
Imejđ šejk- ono za deti slike...
Google- tražilica
Tutor- ak nekaj neznate u vezi bloga odite na tu stranicu..
Tri mudraca- lepe pozadine...


Blogovi:
Mia/a>
Helena - .
L(j)uka-super blog...
Josipa (Garfieldaa)...>
Vanja
Dzhurichkovich tj. Luka
Bađo- Medvjedić dobra srca-Bađo
Mato- Medvjedić dobra srca-Mato
Gala
Ella




Ovak vas je malo bilo na blogu od 22.03.2006
Web Counter
Web Counter


Google tražilica:










Cursors






Slikice...neke su jadne ali......


myspace layout

myspace layout




MySpace Layouts

MySpace Layouts