Moja sreća, tuga, razočaranja i zbunjenost....he he...

petak, 02.06.2006.

hm...efo pak moram pisat...ne da mi se baš al ajde...znači...f sredu smo pisali matematiku...trebala bi mi 5-ica ak oću imati 5..jučer...hm jučer...ne zmislim se ničega....a danas...bil je dan škole, pa smo ne imali nastafu...prvo smo vjutro morali dojti f školu igrat košarku al je na kraju padala kiša pa ništ od toga...tak da sam lepo se serije na rtl-u odgledala...uglavnom tak negde do 5 jer sam onda morala f školu na nekšu priredbu...onda su f zboru pjevale ofak
(mislim sam svoje društvo bum nabrojala...):
Mya , Heljena Ivana i još miljun "frendova" i nefrendova.........ja sam narafno ne pjevala...nemam vam ja lijep glasić..he, he.....
idem si ve malo blog srediti....možda si posle premenim adresu (bljoga naravno)...ok, ajde bok!!

02.06.2006. u 19:08 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ak me treate morete me najti na:
Iskon chatu oko 8,9, 10...S nadimkom Kerovcova.
ili na icq
Image Hosted by ImageShack.us 219873156




Za one koji ne znaju...
Ja sam Mateja...
Imam 1* godina...
He,he...
Idem v Drugu osnovnu v Čakovcu...
Tam sam i rođena....
Moj broj moba (nejte zezat):0996714759
(to je simpa ili t-mobile)...

Volim:
-čokoladu
-sladoled
-obitelj(naravno)
-frendove i frendice..
-životinje.....
I još puno toga...

Ne volim:
-bunde
-ljude koji ubijaju životinje...
-kelj brokulu i ostalu (zdravu) hranu...
Od muzike slušam.
NiRvAnAdead
PrLJaFcEnut
A f redu su mi i:
PeArL JaMzujo
PiNkthumbup
SvAdBaSrolleyes
HlAdNo PiVoparty
AlIcE iN ChAiNsnaughty
ThE RaMoNeS lud
Zapravo se osim narodnjiki...blablaheadbangburninmad



hm..............
href=http://mateya.blog.hr/arhiva-2006-05.html#1621053507 target=_blank>Evo me nakon dosta dugo vremena...
Par stvari...
Jeno javljanje na brzinu....
Praznina....(F mojoj glavi) he, he........
Nofi post.........
Nije se tak crno....I Uskrs........
Najgori dan f životu....
Grrrrrrrrrr....
Danas je 07.04..........za mene više - manje grozan dan....
Nekaj o Kurtu....
Ipak ne brišem tj. ne menjam adresu..
Jen post na brzinuđ
Glupo "potrošena" večer i grozan dan......
Bok!!
Stvarno nema naslova......
Nema naslova....Tj. to je naslov...
Evo me 2.......
Nema naslova 2....
Nema naslova...
Evo me.........
Ipak ne brišem.........
Prvo korisne isl.
stranice:
Iskon
Blog
Imejđ šejk- ono za deti slike...
Google- tražilica
Tutor- ak nekaj neznate u vezi bloga odite na tu stranicu..
Tri mudraca- lepe pozadine...


Blogovi:
Mia/a>
Helena - .
L(j)uka-super blog...
Josipa (Garfieldaa)...>
Vanja
Dzhurichkovich tj. Luka
Bađo- Medvjedić dobra srca-Bađo
Mato- Medvjedić dobra srca-Mato
Gala
Ella




Ovak vas je malo bilo na blogu od 22.03.2006
Web Counter
Web Counter


Google tražilica:










Cursors






Slikice...neke su jadne ali......


myspace layout

myspace layout




MySpace Layouts

MySpace Layouts