dođi materi

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Pali/Gasi

Opis bloga
Ovdje će se pisati o svemu i svačemu. Oni koji traže sistematizirane i koncizne informacije nisu dobrodošli.

Gdje ja čitam vijesti
Index
Monitor
Croportal

ponedjeljak, 18.10.2004.

Terminal

Čovječeeee, od kad nisam bio u kinu! Predugo. Uvalili smo dijete baki (uf, što je bila sretna) i uputili se u drugi hrvatski multiplex. Prvi je u Zadru.

Gledali smo film iz naslova bloga. Nadao sam se lakogledljivoj, zabavnoj, pustimozaknapašu i uživaj komedijici i to sam i dobio. Di ćeš bolje. Neću se izvlačiti sa pričama da sam išao u kino zbog nje, jer se njoj sviđaju takvi filmovi. Ne. Baš sam osjetio da bi mi takva filmotvorina godila. I je. Super!

Još je usput pao i jedan bezazlen test. Naime, ona ne prati baš što se zbiva na kino sceni, pa sam joj, kad je pitala kakav je to film, rekao da je horor. Iako mrzi horor filmove pristala je poći. Di ćeš bolje!

Preporučam film svima koji žele lakonotnu zabavu.
- 12:17 - Komentiraj (2) - Ispiši - #

<< Arhiva >>