matebalota

ponedjeljak, 26.02.2024.

Tebi za inat

Ne guraj mi prst pred nos!
Ne prijeti kao dječaku
Uhvaćenom rukom u pekmezu.
Nisam ja tvoj produk eksperimenta
Niti uzaludan pokušaj milosrđa.
Ne zalijevaj me svetom vodom
Kako bi me očistila od zla
Kojeg sam dobio u ustanovama.
Ne njuškaj dah kojim dišem
Nema u njemu traga alkohola
Niti išta od mare i kokaina
Jer na ulici ionako samo prosim.
Pružam ljudima u crnom i crvenom
Staru plastičnu čašu od jogurta
Za komadić smrdljive salame
I kvarat kruha starijeg od mene.
Nisi ti ta koja će me izvući
Iz skloništa nagomilanog beskućnicima.
Ja sam jedan od luda koje zatvaraju
Dok predsjednik paradira pred vama.
Klečite, veselite se i plačite istovremeno.
Ne maši tom rukom pred licem mojim
I ne čisti savjest svoju preodgojom
Kojem se cijelo biće moje suprostavlja.
Ne pripadam svijetu ovom a ni tvom.
Uzalud se trudiš!
Ja se vraćam u sukob s demonima,
Koji me progone od rođenja mog.
Nisam kukavica.
Ja sam kao kip Slobode, čvrst i uspravan.
Stojim njima i tebi nasuprot.
U čijoj službi si ti? Njima ili meni?
Svejedno! Nećeš uspjeti!
Odavno sam ja izabrao stranu
U ovom usranom svijetu sukoba
Taštine, moći i igranja bogova.
Ponavljam ti, što se gradiš svetom
A sveta nisi. Lažeš sebi i drugima.
Nema ništa svetog u tebi i tebi sličnima.
Samo glumiš a gluma ti je jadna.
Sva si patetična i od lažne veličine sazdana.
Postavljaš se kao majka svima jadnima.
Bježi od mene! Bježi!
Rekoh ti i ponavljam po treći put
Ne maši prstom ni rukom
Ne maši negacijom pred mnome
Jer i ne znaš tko stoji pred tobom.
Ništa ti ne znaš o meni. Nemaš pojma.
Vrati se svakodnevnom dociranju
Onima koji u tvome društvu uživaju.
Ja sam samo prah, koji raznosi vjetar
Svemirom u daljine beskonačne
Daleko od tebe i tebi sličnima.
Kako je divno leći gol ko' od majke rođen
Na svježoj travi pogledom put zvijezda
Dok se ti i svijet tvoj čudite, zgražate.
Za vas je to tajna luđaka koje vi označiste
Takvi su slobodnjaci s prirodom spojeni.
I u luđačkoj košulji oni su slobodni.
Tek vašim naporom postaju katatonični.
Ne bude se ma što god uradili,
Dok ne dođe netko njima sličan,
Ostarjeli Mali Princ ili neuredni Petar Pan.
I vrate se u radost i pjesmu.
Zato ostavi me! Ne diraj moj svemir mira.
Odlazim u moj svijet veselih ljudi
A ti nazad u svoju kolotečinu
Kojom se cijelo vrijeme hvališ.
Pjevat ću i plesat vama i tebi za inat!

- 10:41 - Komentari (19) - Isprintaj - #