matebalota

petak, 23.02.2024.

Snagom Erosa

Male dojke
Veličine zrelog nara
Kao orah čvrste
Oblikovao sam
Da ih ljubi
Onaj koji te voli.
Na vrh njima stavih
Zrele jagode
Iz kojih sok curi
Jeziku užitak
Dok ih liže dragi.
Nisam obećao
Nisam prazne priče pričao
Stvarao sam
Tvoj trbuščić
I malu nakapnicu
Iz koje pije žedni.
I dok ti govoriš
Usnama crvenim
Za ugrize napravljenim
Ja sam vajao
Tvoja bedra meka
Rukama podašnim
Nasladama poželjnim
Baršunastija od baršuna.
Njima se ovijaš
Oko njegova golog tijela
Kao velika udavka
Ne puštaš
Sve jače stišćeš
Dok on u stiske ne umre.
Galaksija se raspada,
Dimenzije nestaju
U eksploziji crne rupe
Koja nastaje
I guta sve što privlači
Silom koju nitko ne razumije.
Sve što proguta
Zauvijek nestaje.
Ljubavnik je umro
A ti ženo čvrstih grudi
Podatnog trbuščića
Baršunastih bedara
I dugih nogu
Još si jača
Snagom Erosa napojena.
Tko ti može stati na kraj?
Nisam uprazno brbljao.
Stvorih te predivnu
Ljepšu od tvojih želja.
Sve si prevarila pa i mene.
Sad odspavaj malo
Na ukrašenom jastuku
I krevetu požude
Do slijedećeg mladića
Željnog tebe i tvojih krasota.

- 11:03 - Komentari (23) - Isprintaj - #