matebalota

nedjelja, 10.12.2023.

Mila moja, jedina

Istina je.
Ne lažen.
Bez tebe jube
Izgnjija bi ispod ploče
Il' bi luta ka nova bena
Od kreveta do kreveta.
Istina je,
Ne lažen.
Sve dane moji ludila,
Teglila si mene i sebe,
Bez jadikovanja i suza.
Nisi štedila sate i dane
Uračunate svoje sriće
Danin zaviton prid oltaron.
Istina je,
Ne lažen.
Ogovaranja i klevete,
Zle riči nisu te slomile.
Prijateja više ni bilo.
Utekli su od straja.
Bižali na drugu stranu
Ka da vučeš kugu,
a ne bolesna muža.
Istina je,
Ne lažen.
Zaboraviše tvoju muku,
Kad si njima pomagala.
Brzo su zaboravili ruku
Koja se na poziv otvarala
I sitila sve njiove žeje.
Brzo su zaboravili rame
Za plakanje koje nisi micala.
Brzo su zaboravili tuge svoje
Dok si uz njih stajala.
Sve su zaboravili,
Ali ja nisan,
Mila moja,
Jedina.

- 10:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #