matebalota

petak, 08.12.2023.

Iz njenog ugla

Dovoljno je mračno da pušim tatinu lulu.
Muškarci uvijek misle da su glavna tema.
Kada mi je umrla mama gledala sam u nebo.
Uzalud jer tijelo je njeno bilo u zemlji!
Čemu onda nebo? Da gledamo u njega!?
Izrasla sam iz zemlje poput stabla.
Sada me samo šuma okružuje i poneka krava.
Zašto se bumbar tako muči oko cvijeta?
Nitko ga ne goni, a i ja ga ne volim.
Drži čvrsto zatvorene latice i tučak skriva.
Nema šanse da ga pusti u njen svijet.
Neće ni budala proći kroz moja vrata.
Kad je umrla, ptice kao da su izgubile glas.
Svi joj pjevaju divnu pjesma a ja šutim.
Ljubav će te pronaći na tim poljima,
Kojima lutaš, netko joj je šapnuo.
Previše vrana na stablu previše pričaju.
Dječji snovi odrasle čine nesretnim.
Muškarca s osjećajima trebalo bi eutanazirati.

- 12:42 - Komentari (10) - Isprintaj - #