matebalota

utorak, 07.11.2023.

Versace Woman 3. Dio

Versace Woman ( Part three )

Drama

Uvod

Alina i Oksana hitro prilaze Versace Woman ( Pretty, kako su je one zvale ). Načinom kojim su prilazile, određivalo je brzinu , koja je omogućila gomili jeftine bižuterije da zvecka i skakuće po njihovim bujnim grudima. Njihale su se u bokovima kao brod po jugu. Bila je to, nedvojbeno, vanjska manifestacija poziva na seks. Seks koji će te skupo stajati. Moraš me dobro platiti za užitak tvoje pohote. Poruka koju je razumio svatko tko je tražio uzbuđenja u čvrstim ženskim oblinama. Još uvijek su bile u godinama koje su na kostima nosile relativno čvrste mišiće. Ono što se približavalo mlohavosti vješto su skrivale. Kratke, jako kratke i uske latex minice, nevinim su pokretima svako malo natezale preko butina prema koljenima. To je još jače naglašavalo otvoreni poziv na seks. Spuštanje minica bila je igra skretanja očiju na kvalitetu onog što se nudi. Latex minice odmah su se vraćale u prvobitni položaj. Stale su. Stavile cigarete u cigaršpic, zapalile i počele puštati dimne kolutove poput indijanaca koji šalju signale upozorenja udaljenim pripadnicima plemena. Znak raspoznavanja. Puno puta su to vježbale. Taj dogovor je pao dok su čekale na Hamletov odlazak.
U desnoj ruci cigaršpic, a lijeva ruka na izbačenom boku. Bila je to poza ljutite mame koja je nestašno dijete uhvatilo u krađi. Počele su napadati.

Prizor III

"Ha! Kurvice mala gdje si ti sedam dana? Reče Alina
"Zar si mislila da te nećemo pronaći?" Doda Oksana

( Versace Woman, mirno je stajala, pognute glave )

"Zar se nas sramiš, nas kojima si ko srna ranjena dolutala?" Alina će razočarana

"Nisi li ti sa nama spavala? Nismo li te kao sestru primile? Djelile smo isti krevet, to si zaboravila! Oksana istim tonom.

"Tražila si pomoć plačući, kao izgubljeno dijete, a to i jesi." Alina

"Učile smo te svemu. Dirty dances oko štange." Oksana

"Pokazala si se u kazinu, Ur-sa Egipćanina!" Nastavlja Alina

"Zapazili su te. Važne face. Važne! Oksana

"Onda si se počela dizati nos u nebo!" Oksana

"Pronaći ćeš svog Richarda kao Julia Roberts u filmu Pretty Woman! Haha slatko se nasmija Alina

"Tada sam te nazvala Pretty. " nastavila je Alina

"Da nije bilo Ur-Sa Egipćanina, još uvijek bi se valjala u blatu po ulicama. Nezahvalnice! Gađala je osjećaj krivnje Alina

"Izgleda, ipak si uspjela!" Oksana

"Gledamo te već neko vrijeme Pretty. Muškarci oblijeću oko tebe ko mušice oko govna umotanog u Versace kompletu. Nisi ništa bolja od govna. Govno bila, govno ostala. " Alina puna zavisti pojačala je vrijeđanje.

"Našla si svog princa na bijelom konju, misliš? Alina ne smanjuje ton

"Ma šta princa, neki lovaš, šeika najmanje. " Ruga se sada Oksana

"Puna si love ko tanker nafte, a? Nastavlja sad i Oksana

"Nas se sada sramiš! Ništa ne govoriš, kurvice!" Alina agresivno

"Znaj, u ovom trenutku Ur-Sa se približava nama." Oksana zlurado

"Samo što nije stigao, a onda ćemo vidjeti što je u toj torbici!" Oksana prijeti

Ur-Sa dolazio je od Kaptola. Svodnik homoseksualac i pedofil rođen u Egiptu. Mlad, dječačkog lica, visok, elegantan. Više mršav. Nosio je Armenija komplet. Uske hlaće isticale su njegove genitalije i dobro utreniranu zadnjicu.
Došavši u Zagreb preuzeo je kompletno područja lakih droga, kokaina kao i sve dame noći. U tome su mu pomogli Jamal Marokanac, Moamar Libijac, Ahmed Palestinac i Hussain Sirijac.

Svo petero, roditelji su kao malu djecu, tek odbijenu od sise, prodali svećenicima u hramu njihovog boga. Djeca koja su bila ljepuškasta, ženskasta, nježnog tijela, svećenici su godinama obučavali i pretvarali u hramske bludnike, homoseksualce koji su kao takvi donosili u hramsku blagajnu i svećenicima enormne svote novca. Pružali su usluge homoseksualcima, pedofilima i u drugim oblicima spolnog nemorala. To ne samo da se toleriralo nego je bilo sasvim uobičajenim u tim zemljama.
Djeca koje su svećenici ocijenili neprikladnima, neke su osakaćivali i od djetinjstva su po ulicama i trgovima prosila. Od neprikladnih najgore su prošla djeca koju su žrtvovati spaljivanjem na žrtvenik nezasitna boga Moloha.
Bili su svjesni čemu su umakli. A pravu priliku bijega iskoristili su kao družina, bježeći pred sukobima u Siriji.
Zajedno su stigli u Europu, s namjerom stvaranja svog carstva bluda, prostitucije i prodaje droga koje se uz blud lijepi kao priljepak uz stijenu. Jedno bez drugog ne ide. Žena je za njih bila niže biće. Kobila, kojom se trguje.
Bjelkinje su bile primarna vrsta kobila u njihovim štalama. Malim dozama kokaina konstantno su ih držali ovisnima i u drogiranom stanju.

Ur-Sa se spuštao s Kaptola. Sam je zadovoljio seksualne želje dva mlada svećenika, tek zaređena. Homoseksualce i prikrivene pedofile.

Kretao se poput žene. Gegajući se u bokovima i provocirao poglede svojom zadnjicom zategnutom uskim hlačama.

Alina samo što je završila s prijetnjom, Ur-Sa je stao pred Pretty. Pokušao je pronaći njen pogled na spuštenom licu.

"Ha, kurva nezahvala!" Slavodobitno će Ur-Sa


( Istovremeno, iz svih ulica slijevale su se desetine beskućnika i skitnica ka kipu Bana Jelačića. Izranjali su poput štakora iz svojih mračnih hodnika na svjetlo dana na užas prolaznika koji su bježali od njih. Prije Ur-Sa zauzeli su mjesta na uglovima iz ukrasnih gromova i cvijeća. Njih dvadesetak postavilo se u lepezi kod kafića iza samog kipa. Čekao se povratak Hamleta kojeg su na prvoj stanici iznijeli Gorila i Čimpa po pozivu doušnika. )

"Mislila si nestati, aaaa?" Nastavio je Ur-Sa

"Odnijeti lovu, mene pokrasti?

"Zar ja neću znati s kim si bila?"

"Sve ja znam, kobilo!"

"Vratit ću ja tebe u moju štalu. "

"Odupreš li se, prebit ću te!"

"Ja sam to otac i mater!"

"Moja si imovina, glupačo bijela!"

"Taj koji te obukao u otmjeni Versace komplet, prosjak je u odnosu na šeika koji te čeka!"

"Hoće te u svoj harem kao prvu ženu."

"Čuješ li ti mene, kobilo nezasitna!"

Alina i Oksana kada su to čule pobjesnile su od zavisti i ljubomore.

"Zašto nama ne nađeš nekog takvog?" Ljutito će Alina

"Šuti bijela kurvo islužena. Nisi više za arapsku elitnu ergelu!"

"Vaša civilizacija kojom se hvalite, potekla je od naše kulture življenja. "

"Ne tražite više no što možete nositi!"

Inače će vas Sava odnijeti, jasno?" Zaprijeti Ur-Sa Egipćanin


U taj trenutak iza leđa Aline i Oksane, probije se Hamlet. Lijevo Čimpa i desno od kolica Gorila. Alina i Oksana bježe na drugu stranu skrivajući se Ur-Sa iza leđa. Drhte.

Tišina

Pogledi mržnje sudarili su se na pola puta, strašnom silinom želje za ubijanjem. Postojali su samo oni i nitko više. Prostor-vrijeme kontinuum je stao. Gorila, Hamlet i Čimpa, na lijevoj strani od Versace Woman, a pet metara s njene desne strane, Ur-Sa, Alina i Oksana.

"Drske riječi protiv mene bahato si širio Zagrebom!" Poče Hamlet

"Tako mu treba, rugao si mi se."

"Napadao si sa svih strana. "

"Što ti hoćeš, bijela rugobo?" S gađenjem odvrati Ur-Sa

"Čuo sam sve što si joj rekao. " Hamlet kroz zube

"Pokazao si krajnji prezir!"

"Ja je čuvam Ur-Sa!"

"A to znači, shvatit ćeš tko sam ja. "

"Što se ti miješaš, ona je moja kobila." Ur-Sa
"Hoćeš li je za sebe nakazo?" Posprdno će Ur-Sa

"Nećeš je više vrijeđati!"
"Nećeš je više tjerati u propast!"
"Osjetit ćeš moju srdžbu!" Prijetnjom će Hamlet

"Ti se meni prijetiš! Meni?" Ur-Sa odbaci sako, kako bi pokazao oružje u futroli ispod oba pazuha.

"Jel se meni prijetiš?" Samouvjereno Ur-Sa

"Radi zlih postupaka i gadosti koje činiš, ja sam je danas ogradio i ja je čuvam. "
"Ti više nemaš ništa s njom! To sam joj obećao!" Hamlet mirno doda.

"Prije 30 minuta bio je ovdje i s njom razgovarao!" Alina i Oksana u jedan glas

"Hoćeš moju bijelu kobilu? Plati!" Prijetio je Ur-Sa

Znao je da dolazi trenutak odluke. 'Ili on ili ja.' Razmišljao je o mladim vukovima. Ime Ur značilo je Vuk.

Uzimao je još trenutak vremena i nastojao skrenuti pozornost Ur-Sa.

"Više joj nikad nećeš nauditi!"
"Osjetit ćeš moju ruku!"
"Neću ti se smilovati!"
"Predugo si se oholio u mom gradu!"
"Ti i tvoji pajdaši!"
"Dolijao si i ja ću te spojiti s prašinom!"

"Gorilo!" Sa zvukom naredbe viknu Hamlet

Gorila skoči tijelom pokriti Versace Woman, ali prvi metak koji je Ur-Sa ispalio glockom 45 iz lijeve ruke, pogodio je Gorilu u glavu. Već mrtav u zraku svom težinom padao je na Versace Woman. Drugi metak iz istog pištolja uletio je u trbuh mlade dame. Gorila je ogromnim tijelom poklopio Pretty na pločniku.
U tom vremenu treptaja oka, Hamlet je poslao kišu metaka iz Uzija, parajući Armenijev prsluk i košulju na prsima Ur-Sa.
Treći metak iz glocka 45 u desnoj ruci Egipćanina pogodio je Hamleta u čelo. U dvije sekunde razmjena iz vatrenog oružja završila je u plavičastom dimu.
Neokrznute Alina i Oksana pobjegle su glavom bez obzira.
Čimpa je s mrtvog šefa skinuo plašt i zlatnu ogrlicu. Ogrnuo se i okrenuo ka onih dvadesetak. Podigao je svoj uzi visoko. Svi su učinili isto.

"Kralj je mrtav, živio kralj!" Orilo se sa svih strana trga. Pozdravljali su Čimpu kao novog vođu. A onda su se istim tragom vratili u svoje podzemne rupe.

Prva pomoć i Policija koja se u narednih pet minuta stvorila i ogradila plastičnom vrpcom poprište underground sukoba, brojila je četiri mrtva tijela na maloj površini.

Ogroman čovjek pokrio je Versace Woman. Do njega je ležalo Hamletovo tijelo koje je ispalo iz invalidskih kolica. Raširenih ruku Ur-Sa Egipćanina kao da je i mrtav htio zgrabiti obojicu.

Čovjek bi očekivao da se krv kojom je kolala mržnja u dodiru jedna s drugom ne može miješati.
Naprotiv, isto se istim miješa u neograničenim omjerima.
Krv sukobljenih pomiješala se u malo more krvi. U njemu su plutala četiri tijela sa četiri kraja svijeta.
Bili su to samo ljudi, krvavi ispod kože ma koje ona boje bila.

Kraj Prizora III

( Nastavlja se )

Oznake: drama

- 18:53 - Komentari (20) - Isprintaj - #