Maslina je neobrana

19.08.2007., nedjelja

Što to krasi moje noge gipke?...

...tangice od čipke! thumbup
Usprkos svim mojim nadanjima Brighita za svoj rođendan nije krasila svoje nogice tangicama od čipke. Ali šta se može, fešta ionako nije bila loša, dapače bila je odlična. Mislio sam da ću se više napiti, pa sam za svaki slučaj prije nego što sam otišao na rođendan popio dvije čaše rubinasto crvenog (domaćeg) vina. party
Stigavši na partijanu, dobro sam promotrio koliko je tko imao krpica na sebi (svaka čast Brighiti i Nini za minimalac).
Fešta je bila u Max-u. Na opće neveselje, prvih sat, dva vremena puštala se jadna muzika( Gans N Roses, A. C. KADI. SI i te gluposti), a onda su počele moje pjesme (Da te mogu pismom zvati; Croatio, iz duše ljubim; Dalmatinac sam) i atmosfera se digla na najbolju temperaturu. Popio sam još jedan lovranski, pustio sam svoj tzv. glas i nije pismi bilo kraja.rofl
Kasnije smo išli u pekaru po kruhov, najeli se i otišli doma.
Doma sam bio oko 3:15.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.