Signali života

22.01.2007., ponedjeljak

Carstvu se ne da uzvratit udarac

Bok ljudi!
Ako je itko ost'o od mojih bivših malobrojnih ćitatelja živ ovim putem ga pozdravljam ili ako ima nekih novih pozdrav i njima. Da se post ne bi sastojao od želja i pozdrava, želim vam reći da možda počinjem opet pisati i najvjerojatnije hoću. Iako nemam vremena za 6 sati spavanja možda svakih nekoliko dana ubodem trenutak inspiracije(moš mislit), pa štagod napišem. Toliko sam ovih danas zauzet i umoran da je to za poludit al' mi se organizam polako adaptira pa ću to vjerojatno lakše podnosit.
E,da. Odlučio sam pisat o malo lakšim, veselijim temama. Ono tipa danas mi se desilo ovo, ono da ljudi nje moraju čitati moje nalete frustracije, mržnje i postove o ljudskoj gluposti koja je beskonačna. Ali neću pisat o kojekakvim partijama, dosadnim danima u školu sa jednim događajem tipa, danas sam pojeo jabuku u školi i bila je slatka. ili tipa jutros sam ustao i obavio jutarnju higijenu jako uspješno i efikasno. Bok Marta!

<< Arhiva >>