Signali života

08.09.2006., petak

Pogodi tko je

Evo nakon duge stanke i nepisanja gotovo 4 mjeseca udlučio sam napisati post tek da vam kažem što sam radio svo ovo vrijeme dok me nije bilo. Vjerojatno se pitate zašto nisam pisao. Ne znam, nije mi se dalo, nisam imao šta. Ljeto je inače razdoblje odmora ali i razdoblje monotonosti koja se sve više javlja što se godina bliži kraju. Ustani, jedi, lezi, jedi, lezi, jedi, lezi i onda opet. E, ali moje ljeto nije bil baš takvo. Neću vam sad opisivat što mi se sve događalo ali evo nekoliko zanimljivih stvari u koje ne treba duboko ulazit. Počeo sam svirat gitaru i u tom uživam, počeo sam slušat EKV, Azru, GTŽ (Grupa tvog života), pomalo Rundeka i još uvijek tražim njegov novi cd i ne mogu ih se zasititi, pogotovo prva dva benda i još nisam krenuo u školu, a ne znam ni kad ću. Škola nam se renovira, a majstori unutra sjede i zapijaju, te proučavaju novu teoriju autoregenerativnih objekata. To bi bilo to. Službeno otvaram sezonu postova na maryo.blog.hr!!!

<< Arhiva >>