< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ovdje ćete upoznati mene i maria!!!roflyes
i..naravno.....moj način pisanja i kritiziranja.....yesbelj

Linkovi

MATEJ I DEJANpartylud
7.bparty
SILVIJAsretan
ANA I ELENAthumbup
MARIJArofl
HARRY POTTER BLOGcerekyesmah
SILVIJINI I MARIJINI AVATARIthumbupyesparty

nešto o meni

ime:martinayes
prezime:nije bitno
godine: 16thumbup
obitelj:mama, tata, sestre koje su se udale i
naravno ja!
volim:harry potter filmove i igrice,
nečake magdalenu i karla i
još puno toga
hobi:sviranje klavira i gitare te rolanje
ne volim: skoro sve što je vezano uz školu
slušam: pjesme
najbolja serija:house md.sretanyes
najbolji prijatelj:mislim da mario r.....yes
najbolja prijateljica: ima ih nekoliko i sve su mi one super i skoro najbolje, bangroflkissa ove ostale su samo schoolmatesrolleyes

ime:mario
prezime:nije bitno
godine: 15yes
obitelj: mama, tata i brat i ja...naravno...rofl
volim:harry potter filmove, igrice itd...
hobi:igranje kompjutera
ne volim:učiti
slušam:rock i countrysmokinthumbupnaughty
najbolja serija:---eek
najbolji prijatelj:toma erceg i alen malis hrvatska
najbolja prijateljica: martinayes
mislim da bi to bilo sve o meni!!!

Nas zivot Harryja Pottera

Nauciti carolije.
Ubiti Voldemorta.
Uništiti horkrukse.
Obavezno ici u skolu Hogwarts.
Biti u Gryffindoru.
Biti najdrazi fanovi Harryja Pottera.
Jer Voldemort je spreman ubiti nas.
Bas je fora Harry Potter skola.

 

[petak][21.12.2007.]

dolazi božić

kao prvo, ispričavam se svima što nisam već dugo pisala post al internet mi je bio strgan pa nisam mogla a na informatici nisam bila. nadam se da mi opraštate.
a kako i naslov kaže, dolazi božić. još malo pa je tu, u našim srcima gdje će tada zavladat ljubv, srća i mir.
da ne zaboravim reč, jučer je bila priredba u školi gdje smo vlado i ja svirali, zbor pjevao, a ovi drugi, sporedni, tam su bili sam radi ukrasa. bar ja tak mislim. cobre su dobro plesale. svaka vam čast cure, zapravo, samo neke cure... ma, nema tu mjesta za druge uz mene, hehehe.
e,da. nažalost, ocjene su zaključene i u školu krećemo prerano, 14.01.08. mislim da smo zaslužili bar 2 tjedna više ferija. ali radosna vijest je ta da su počeli zimski praznici. to je jedina dobra vijest. "VELIKA OBAVIJEST"!!! u nedjelju će biti žive jaslice u školskom dvorištu u 17h. svi ste pozvani.
danas sam doživjela susret s psom marije čavić, blekijem, tako se zove. otišla sam joj odnijet patike jer ih je zaboravila uzet od mene i tamo u njezinom dvorištu je bio bleki. nasmrt me uplašio. krenio je prema meni i skoro skočio nam mene. mislila sam da će me svu izgrist pa sam viknila: taaaataaaa!!! marijin tata je izašo van i otjero blekija a ja sam mu dala marijne patike.
danas mi se vračaju karlo, mihaela i dragan iz zagreba. karlo je moro ić na neke pretrage pa su zato tam išli.
znate, stvarno se veselim božiću, ali osjećam neku prazninu u srcu. znam i zašt ali neću vam reč jer mi ne biste vjerovali. istina, živa istina.
e,da. danas je zadnja emisija big brothera. ne zaboravite ju gledati.
hvala svima na komentarima i nadam se da sam udovoljila onim "protestantima" što vječno govore da imama male postove. pa, evo vam jedan veliki!!!
posjetite dejana i mateja, anu i elenu, moj 7.b, silviju i sve one koje nisam napisala, a najviše posjećujte mene. pusa i bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!!



[ 20 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][11.12.2007.]

naporan dan

evo me opet. pa i niste se nešt pokazali u komentarima. samo 36, ana i elena imaju 600 komentara. evo danas je ispovijed za Božić. cijeli dan sam u školi. od 5:30h na zornicama do 19 h na ispovijedi. bez odlaska kuć. naporan dan. elena, ana i ivana su otišle na utakmicu košarkašku. moram ić. malo prekratak post al nema veze. bye-bye!



[ 36 KomentarA ][PrinT ][# ]


[petak][07.12.2007.]

Evo novi postić

Hi! di ste ljudi?, zapravo, di sam ja?! nema me već 4 dana il tak nešt.
evo sad slušam iritantne pjesme Tokio Hotela, nažalaost. evo sad sam posjetila Mateja i Dejana. dečki, blog vam je odličan i imate više postova neg što sam ja imala u prvih mjesec dana. svima preporučam da posjete Mateja i Dejana. blog je odličanpartylud.
svima, koji znaju i neznaju, kaže da je Magdaleni, mojoj nećakinji, izbio prvi zub.smijeh.
u četvrtak smo pisali biologiju i dobila sam 5. nije da se hvalim jer stvarno nisam učila, sam me mama jednom iz knjige pitala i ništ više. a i knjiga mi je maaalo pomogla. jadna elena sama u zadnjoj klupi sjedi pod hrvatskim. čos je u bolnici pa želim da što brže ozdravi. svakako mi posjetite Aun i Elenu. mislim da je adresa prava. nemojte zaboravit moj 7.b razred, a ni Silviju. oni su sve što imam, mislim, u linkovima, ne u životu. u životu imam puno važnijih stvari kao npr. obitelj, prijatelji, rodbina, moji kućni ljubimci itd...
mislim da sam napisala sve važnije ali ima tu i nevažnijih stvari kao npr. škola, sve što je u njoj, osim prijatelja naravno, čitanje glupih knjiga i ima još puuuuuno toga... da sad ne nabrajam.
evo sad mi je upravo došla nećakinja MAGDALENA koja mi je važnija i od čega, pa čak i od nekih prijatelja. sorry vi oni na kojih se to odnosi, ali vi na kojih se to odnosi ne znate da se možda baš na vas odnosi tak da se nemate šta ljutit.
bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!!!!



[ 38 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][04.12.2007.]

bla-bla-bla

evo nastavnica će nam danas uzimat radne iz informatike.
pod matematikom je bilo svega i svačega..
nastavnij nam je dao testove i dobila sam 4. niko nije dobio 5. evo ovaj tu ivan me požuruje al baš ću bit spora. evo dejan i matej prave blog. prijavila sam se danas za školsku web stranicu ili tak nešt. dobila sam tri petice iz kemije. svi me pšožuruju a to je tako nepošteno. bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!
ostavljajte komentare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



[ 15 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.